Metal Gear Solid serisinin yapımcısı Hideo Kojima, kendisinin hazırladığı video serisi olan “Hideo Tube“da, Death Stranding hakkında konuştu. Kojima, daha çok E3‘de gösterilen fragmanın nasıl yapıldığı ve çıkacak oyunun sızdırılmaması için alınan önlemlere de değindi.
Şubat ayında Norman Reedus ile anlaşan Kojima, ilk olarak fragman için dışarıda insan derisinin doğal ışığa karşı verdiği tepkiyi anlamak için çekim yapmış. Daha sonra yüz ifadeleri ve insanların durumlara karşı verdiği tepkiler üzerinde araştırma yapan Kojima ve ekibi, 3 boyut aşamasına geçmişler. Bu, tam bir buçuk gün sürmüş.
Çekimde kullanılan farklı araçlardan biri olan yapay kamera ise, gerçek hayatta kullanılan kameranın CGI versiyonu olarak yerine geçti. Gerçek zamanda render yapabilen kamera ise fotojenik bir şekilde Reedus’un üzerindeki detaylara odaklanıyordu.
Projenin oyuncu kitlesi arasında yayılmaması için Sony’de sadece beş kişinin haberi olduğunu söyleyen Kojima, yeni çıkacak yapımların her tarafta sızdırılması, onu geceleri uykusuz kalmasına neden olduğunu da söyledi.