Hideo Kojima‘nın son zamanlardaki projeleri, motion capture bakımından başarılı ve ileri gelir projelerdi. Kojima‘nın bir sonraki oyunu olacak olan Death Stranding de farklı olmayacak. Motion Capture teknolojisini sonuna kadar kullanacağını belirten Kojima, ortaya gerçekçi bir oyun çıkartmak istiyor.
Rolling Stone‘a verdiği röportajda Hideo Kojima, motion capture teknolojisinin filmlerde kullanıldığı zaman ne kadar etkileyici çevre detayları ve özel olarak tasarlanmış etkenleri ne kadar gerçekçi olarak yansıttığından bahsetti. Kojima, Death Stranding oyununu gerçekçi bir deneyim haline getirerek bunu oynanışın temeli haline getirmek istiyor. Geleneksel oynanışın daha ötesine geçmek isteyen Kojima, sinema sektöründe olduğu gibi gerçekliği ön plana çıkartacak.
Death Stranding motion capture’a odaklanıyor
Kojima röportaj sırasında ” Şimdi ki projemde, yani Death Stranding’de, Norman Reedus ve Mads Mikkelsen‘i kullandık ve onları dijital ortamda tekrar yarattık. Oyun içerisinde bir aktör ile oynamak özel bir tecrübe ve doğal olarak daha gerçekçi bir oynanışa ön ayak oluyor. Bu da filmler ve oyunların benzerlik gösterdiği noktalardan biri. Dijital teknolojiler, bunu gerçekleştirmek için büyülü madde diyebiliriz.” açıklamasında bulundu.
Death Stranding, 2019’da PlayStation 4’e geliyor.