Kojima’nın dev MGS problemi
Kojima dünyanın en popüler serilerinden birine, an itibariyle en çok beklenen oyunlardan biri olan bir devam oyunu geliştirdiğinin farkında. Burası tamam. Bu serinin anavatanında çok sevildiğinin de bilincinde. Bu yüzden oyunu TGS’ye özel olarak da hazırlıyor. MGS 5: Phantom Pain’in önsözü mahiyetindeki Ground Zeroes’u TGS’de gösterecek. Buraya kadar her şey yolunda. MGS 5’in en kıymetli yanlarından biri olarak da düşmanların tahmin edilemez tavırlarını gösteriyor kendisi. İyi hoş, fakat bu Kojima’nın başına bir bela şu anda! Zira düşmanlar o kadar sağı solu belli olmadan hareket ediyor ki, Hideo-san sunumunu net bir şekilde planlayamıyor!
Twitter’dan bu problemini paylaşan Kojima-san şu ifadeleri kullandı: “Sahnedeki demo %100 daha zor. Düşmanın davranışı her seferinde daha farklı. Bir şey yapamıyorum zira engelleyemiyorum. Oynarken fark ettim ki sunumu önceden planlamak mümkün değil”. Yani bizleri TGS’de sağlam bir MGS 5 sunumu beklemiyor olabilir, ama en azından düşmanlar tahmin edilemez olacaklar!