Lady Dimitrescu tasarlanırken kimlerden ilham alındı?

Ana serinin 8. oyunu olan Resident Evil Village için son dönemde en çok konuşulan konuların başında Lady Dimitrescu isimli karakter geliyor. 2.9 metrelik boyu ile internetin yeni fenomen karakterlerinden biri haline gelen Lady Dimitrescu için Capcom dizayn ekibinden yeni açıklamalar geldi. IGN ile söyleşi yapan ekip bu karakteri oluştururken nelerden ilham aldıklarını da bu açıklamalarında dile getirmiş.

Capcom, Lady Dimitrescu karakterine olan ilgiye şaşırmış

[reklam=496]

Resident Evil Village sanat yönetmeni olan Tomonori Takano oyunun teması ve bu karakter ile ilgili şu sözlere yer vermiş. “Oyunun planlanma aşamasında büyük bir kale ve vampir teması üzerinde karar kıldık. Bu kararla birlikte vampirlerin çeşitli popüler eğlence araçlarında tasvir edildiği şekliyle sınırlı kalmak istemedik” diyen Takano, vampir temasının nasıl ortaya çıktığına değinmiş.

Lady Dimitrescu‘nun genel tasarım itibari ile gerçekten de klasik bir vampire benzemediğini şimdiden söyleyebiliriz. Zaten oyunda mutasyon geçireceğine de kesin gözüyle bakılıyor. Yine de solgun teni ve parlak sarı gözleri ile bu karakterin 1920’li yılların Doğu Avrupa’daki bir şatodan çıkmış gibi görünmesi istenmiş. Takano bu karakter için çizdiği ilk konsept tasarımında Lady Dimitrescu’yu kapıdan eğilerek geçerken tasvir etmiş. O çizim aynı zamanda oyunun Maiden isimli demosundaki sahnenin de ilham kaynağı olmuş.

Karakterin tasarımında Japon korku hikayelerinde yer alan Hashaku-Sama ve Adams Ailesi’nden Morticia Addams karakterlerinden referans alınmış. bu karakterler dışında Lady Dimitrescu’ya ilham veren bir diğer isim ise Elizabeth Báthory olmuş. Kanlı Kontes olarak da bilinen Báthory, işlediği cinayetlerin yanı sıra katıldığı ayinlerle de 16. yüzyılda adı geçen isimlerden birisi olmuştu. 

Exit mobile version