League of Legends’a yeni güncelleme geldi
League of Legends’a sonunda beklenen güncelleme geldi. Bu güncelleme ile birlikte eskiden metada olan fakat artık göremediğimiz şampiyonları oyunlarda daha çok görmeye başlayabileceğiz. Bu güncelleme ile birlikte kahramanlarda öne çıkan değişiklikler şu şekilde,
Kahramanlar
Aatrox’un pasif yeteneği olan kan kuyusu özelliği cooldown’u artık 75 saniye daha kısa.
Ash’in ok saldırısı artık kulelere yapılan saldırılar ile tetiklenmiyor.
Brand’in ultisi olan Volkan yeteneği artık ilk hedefine gidemezse takılmak yerine başka bir hedef aramaya başlıyor.
Caitlyn’in kapanı artık %50 zırg yok ediyor.
Ekko’nın fazla güçlü olduğunu fark eden Riot bu güncelleme ile biraz dengeledi. Paralel Yakınsama yeteneğinin mana bedeli yükseltilirlen Kronokırılma yeteneği artık düşmanalara daha fazla görünüyor.
Hecarim’in gönlünce at koşturmasına artık bir dur geldi. Diğer haraket hızı avantajları eksiden katlanarak artarken artık toplanarak artıyor.
Jayce yetenek güçleri arttırıldı ve bekleme süreleri azaltıldı. Üst koridoru domine edecek bir Jayce görmek içten bile değil.
Katarina’nın Shunpo yetenek gücünün artış oranı 0,4’den 0,2 olarak düzeldildi. Kar topu etkisi bu sayede yavaşlatıldı.
Kha’Zix’in tek başına kalma yarı çağı 500’den 425’e çekildi. ÇEkirge artık dha çok zıplayacak.
LeBlanc’ın ani hasar ile rakiplerini aradan çıkartmasına bir dur demek lazım. Yeteneklerinin atış hızı ve genişliği düşürüldü. Artık kolay kolay sizi hedef alamayacak.
Malphite’ın W yeteneği değiştirildi. Artık fazladan zırh veren pasif yetenek aktif kullanımda yetnek gücü kadar hasar veriyor. Bu sayede üst koridora daha çok kendine yer bulacak.
Orianna’nın ultisinin menzilden çıkma bekleme süresi 0.75 saniye olarak düzeltildi.
Sejuani’nin Kuzey Yeli Topuzu fazla güçlüydü. ARtık azami canın %10 u kadar değil %6 kadarını hasar olarak vuruyor.
Shen’in taban büyü direnci arttırıldı ve büyü direnci gelişmesi sıfırdan 1,25’e çıkartıldı.
Eşyalar
Luden’in Feryadı, yapılan büyü başına daha az yük biriktiriyor ve yetenek gücü artış oranı düştü
Luden’in Feryadı, yapılan büyü başına daha az yük biriktiriyor ve yetenek gücü artış oranı düştü.
Grez’in Hayalet Feneri kaldırılınca Madred’in de bir anlamı kalmamış oldu. Eşya silindi.
Oyun Geneli
Kısaca özetleyecek olursak, seviye atlama gereksinimleri ve diriliş süreleri artık her seviyeye göre daha tutarlı hale getirildi.
Zehirçene; bugüne kadar oyuncular tarafından can sıkıntısından, yapacak başka birşey kalmadığında alınan, açıkçası çok da değer verilmeyen, rekabete bile sebebiyet vermeyen bir konumdaydı. Ayrıca yetişkin bir nişancı tarafından da rahatlıkla aradan çıkarılabildiğini de belirtmek lazım. Tabii bu hikaye bugüne kadardı. Bundan sonraki dönemde Zehirçene, hem rekabet unsuru olacak hem de verdiği güçlendirme de Sihirdar Vadisi’nin Baronu’na benzer bir güç düzeyinde olacak. Ayrıca minyon istatistiklerinde de değişimler söz konusu.
Dış kulelerin canı ve hasarı arttırıldı.
Düzeltilen hatalar
Azir’in askerleri artık durduk yere saldırı animasyonuna girmeyecek.
Heimerdinger’in taret yük çubukları doğru konuma geri taşındı.
Gromp güçlendirmesi, Yanardöver haresi ve orman eşyasının zaman içinde hasar etkisi tetiklendiğinde büyük canavarların 1 canla kalması gerekirken ölmelerine neden olan bir hata giderildi.
Muramana artık totemlere saldırıldığında mana harcamıyor.
Kızgın Buhurdanlık’ın pasifi, canı tam bir takım arkadaşını iyileştirmek suretiyle kullanıldığında bile asist veriyor artık
Bütün yama notlarını okumak için sizi buraya alalım.