Nintendo Wii’nin başarısında oldukça büyük bir role sahip olan ve Mario, The Legend of Zelda, Donkey Kong, Pikmin gibi oyunların yapımcısı olan Shigeru Miyamoto,çekirdek oyuncu kitlesi için oyun geliştirmek istiyor.
Verdiği bir röportaj sırasında Miyamoto, artık sadece oyunlarla “pasif” olarak ilgilenen kitle için oyun geliştirmek istemediğini, aktif kullanıcılar ve çekirdek oyuncu kitlesi için çalışmak istediğini dile getirdi. Konuyla ilgili Miyamoto, “Örnek olarak birtakım insanlarla film izlemeye gitmek istediğinizde ‘tamam, ne de olsa ben bir müşteriyim ve beni eğlendirmeniz gerekir’ tavrını takınıyorlar. Bu tavır, bana soracak olursanız oldukça pasif bir tavır. İleriye doğru bir adım atmanın ve kendini daha farklı oyunlarla test etmenin ne kadar eğlenceli olduğunu bilmeyen insanların takındığı bir tavır. Bundan dolayı çekirdek oyuncu kitlesine hitap etmek istiyorum.” açıklamasını yaptı.