Marvel’s Spider-Man’in ağ atma mekaniğini yapmak oldukça uzun sürmüş

Geçtiğimiz senenin en çok sevilen oyunlarından bir tanesi olan Marvel’s Spider-Man, PS4 sahiplerine keyifli saatler yaşattı. Yılın oyunu adaylarından bir tanesi olan yapım, yüksek puanlar alarak başarılı konuma oturdu. Şimdi ise oyun hakkında ortaya yeni bir gerçek daha çıktı. Oyunun yönetmenlerinden Ryan Smith, Barcelona’da katıldığı oyun geliştirme atölyelerinde verdiği söyleşide, Marvel’s Spider-Man’ın ağ atma mekaniği üzerinde üç sene çalıştıklarını belirtti. Doğru mekaniği bulmak adına üç sene boyunca uğraşan geliştiricilerin, ne kadar zorlu bir projenin üstesinden geldiğini görüyoruz.

Marvel’s Spider-Man’in ağ atma mekaniğini yapmak oldukça uzun sürmüş

Diğer Spider Man oyunlarından farklı olarak oldukça kaliteli ağ atma mekaniğine sahip olan Marvel’s Spider-Man, oynanış mekanikleri anlamında beğenilmişti. Şimdiye kadar yapılmış en iyi Spider Man oyununu ortaya koyan Insomniac Games, bakalım yeni projesinde bizlere neler gösterecek?

Diğer bir yandan Smith, fizik kurallarının Spider Man‘in mekaniklerini geliştirme konusunda hep ön planda olduğunu söylerken, oyun içerisinde binaların arasında sallandığımızda momentumu korumak adına uzun uğraş verdiklerini belirtti. Uzun uğraşlar sonucunda doğru mekaniğini bulan geliştiriciler, oyuna olan yorumlardan memnun durumda.

Exit mobile version