Bir oyunun yapımı sırasında oyuncu kitlesi ile sürekli bir iletişim içerisinde olmak oldukça önemlidir. Bu hem insanların oyunu hiç unutmamasını, hem de yapımcının daha sempatik bir imaj yaratmasını sağlıyor. Mass Effect Andromeda’nın yönetmeni Mac Walters da bu sempatik yapımcılardan birisi. Kendisi Twitter’da oldukça aktif.
Oyuncuların Twitter üzerinden sorduğu sorulara cevap veren Walters, her karakterin bir yüz taramasını baz alacağını söyleyerek karakterlerin ne kadar gerçekçi görüneceğine dair bir ipucu verdi. Daha sonra sorulan bir soruya da cevap veren Walters, tüm Andromeda’nın keşfedilmeye açık olmayacağını, yalnızca belirli ve modellenmiş bir kısmının görülebileceğini doğruladı. Yani bir bakıma yeni Mass Effect oyunundan çılgınca bir galaksi keşif hissi bekleyenler biraz üzülecek.
Ancak bu elbette Mass Effect Andromeda’nın küçük bir ‘evrene’ sahip olacağı anlamına gelmiyor. Tıpkı Dragon Age Inquisition’da olduğu gibi gayet büyük ve dolu bir galaksiye giriş yapacağımıza eminim.
Mass Effect: Andromeda, 2017’nin bahar aylarında bizlerle olacak.