Max Payne 3’e geliştirilmiş “Bullet Time”

Rockstar, yeni Max Payne’de daha önceki oyunlarda zamanı yavaşlatıp kurşunlardan kaçmanızı sağlayan ve Matrix filminde de karşımıza çıkan “Bullet Time” özelliğini geliştireceğini belirtti.

IGN’le yaptığı röportajda sanat yönetmeni Rob Nelson, Rockstar yönetiminin yeni Max Payne’de “üst düzey aksiyonla birlikte güçlü karakter anlatımı” olmasını istediğini ve bunun oyunculara tamamen yeni bir deneyim olarak hissettirilmesi gerektiğini belirtti.

Nelson ayırca Max Payne’in Bullet Time özelliğinin daha karmaşık bir şekilde geri döneceğini ve Max’ın hareketlerinin etrafındaki dünyayla birlikte gerçekçi bir şekilde olacağını söyledi. Silahların da oyuna en gerçek şekilde eklendiğini söyleyen Nelson,  bir silahla ateş ettiğimizde silah üzerindeki tüm hareketleri oyuna yansıtacaklarını da sözlerine ekledi.

Max Payne 3, önümüzdeki mart ayında PC, PS3 ve Xbox 360 platformları için piyasada olacak.

Exit mobile version