Taleworlds‘ün uzun bir süredir beklenen oyunu Mount & Blade 2: Bannlerlord için yeni teknik detaylar açıklandı. Yapım aşamasında olan RPG oyunu, artık Global Illumination sistemini kullanarak statik ve dinamik objeleri doğru bir şekilde illumine edebilecek. Global Illumination, Precomputed Radiance Transfer isimli bir sistemden temel alınarak yapılmakta.
Mount & Blade 2: Bannerlord için yeni teknik detaylar açıklandı
“Atmosferden bağımsız olduğu için, Bannerlord gibi günün farklı saatlerinde görev yapabildiğiniz bir oyunda önemli. Sistem, illuminasyonları problara kaydediyor.” açıklamasını yapan Taleworlds’ün üzerinde çalıştığı özelliler bundan ibaret değil. Firma, otomatik yerleştirme toolları geliştirerek, oyun çıktıktan sonra mod yapanların işini bir hayli kolaylaştırmakta. Mount & Blade 2: Bannerlord aynı zamanda Computer Shader Skinning ve Particle Shading destelekleyecek. Oyunun performansını arttıran, aynı zamanda daha güzel görünmesini sağlayan bu özellikler, devasa savaş sahnelerinde oyunun 60 FPS’i destekleyeceğinden emin olacak.
Aşağıdan, Taleworlds Entertainment’ın Mount & Blade 2: Bannerlord için yayınladığı Global Illumination videosunu izleyebilirsiniz.Uzun bir süredir beklenen oyunun çıkış tarihinin henüz belli olmadığını hatırlatalım.