Naughty Dog The Last of Us: Part 2’nin savaş mekaniğine güveniyor

Geçtiğimiz E3 2018 Sony konferansına damga vuran oyunlardan olan Naughty Dog’un yapımcılığını üstlendiği The Last of Us: Part 2‘nin oynanış dinamiklerinde hangi yenilikler var. Naughty Dog’dan dövüş sistemi ile ilgili açıklamalar geldi?

The Last of Us: Part 2’nin savaş dinamikleri Script mi, değil mi?

E3 Sony sunumunda yayınlanan oynanış görüntüleriyle birlikte bir tartışmadır aldı yürüdü. Çoğu oyuncuya göre yayınlanan oynanış görüntüleri önceden hazırlanmış görüntüler. Ancak yapımcı firma The Last of Us: Part 2’ye oldukça güveniyor ve oyun çıktığında, bu tartışmaların da son bulacağına inanıyor. Geçtiğimiz gün açıklamalarda bulunan oyunun yardımcı yönetmeni Anthony Newman, oyunun dövüş sisteminde çok fazla yeni animasyon kullanıldığını, örneğin Ellie omzundan ok yediğinde oyuncunun kontrolünde, kolunu uzatıp oku çıkartacağını bunu hazırlanmış bir sahne olmadığını oyunda bu animasyonun yer alacağını belirtti. Ellie aynı zamanda birbirinden farklı bir çok vahşi bitirici vuruş yapacak. Gelen saldırıdan kaçmak (dodge) bir yerden atlamak için kullanılan pek çok farklı animasyon oyunda olacak. Oyunda kullanılan yeni animasyon sistemiyle birlikte oyuncular gerçekten her durumda Ellie’nin farklı bir tepki verdiğini görecekler diyerek. Oyunlarına olan güvenlerini belirtti.

Exit mobile version