Nintendo neden Wind Waker’ı HD yapıyor?
Wii U oyuncuları şu an tek bir şeyin açlığını çekiyorlarsa o da yüksek
çözünürlükte oynayabilecekleri bir Zelda. İpuçlarını sağdan soldan
duyuyor olsak da henüz gerçekten ne bekleyeceğimize dair bir fikrimiz
yok. O dakikaya kadar hayranları çözebilecek tek şey yıllar önce
GameCube’a çıkmış Wind Waker’ın HD sürümü. Peki her zaman plan bu
muymuş? Yapımcı Eiji Aonuma’ya göre hayır. Aonuma önce Twilight Princess
ve Skyward Sword’u HD’ye geçirmeyi denediklerini dile getiriyor. Fakat
zaten gerçekçi grafiklere sahip bu iki oyun SD-HD geçişinde çok büyük
bir fark yaratmamış. Ne zaman Nintendo Wind Waker’ı denemiş ve o dönemin
cel-shaded grafiklerinin bu döneme aktarıldığında ne kadar güzel
gözüktüklerini fark etmişler, o zaman işte GameCube oyununun HD’ye
dönüştürülmesi konusunda mutabakat sağlanmış. Aonuma: “O zaman düşünmeye
başladık, belki de bu tür grafikli bir oyunu GameCube’da yapmak için
çok erkendi çünkü donanım yetersizdi. Şimdi de fark ediyoruz ki yapmak
istediğimiz şeyleri yapabiliyoruz. O zamanki vizyonumuz şimdi sistem
özellikleri ve HD grafikler sayesinde gerçeğe geçiyor” diyor. O zaman
biz de heyecanla bekliyoruz.