Oyun Haberleri

Nvidia: Konsollar stabil ama yerinde sayıyor

GamesIndustry.biz’e röportaj veren Nvidia Tegra PR Müdürü Bea Longworth, konsolların en büyük avantajının stabil çalışma sistemine sahip olmasını gösterdi ve PC altyapısı ile kıyasladı.

“Konsol ve PC arasında çok az fark var. Aralarındaki en büyük farklılık stabil çalışmada meydana geliyor. Konsollar her zaman stabil oyun sistemi sunarken, PC’de sistem konfigürasyonlarına göre farklı sonuçlar elde ediliyor. Konsola çıkan her oyunun aynı stabil performansı sunması en büyük artısı.”

“Konsolların en büyük eksisi ise, gelişim kaydedemiyor oluşları” diyen Longworth, konsolların donanımsal olarak gelişim gösteremediklerinden, PC’deki gelişimin gerisinde kaldıklarını belirtti. “Aynı olay mobil oyun platformlarında da geçerli.” diye konuştu.

Donanımsal olarak sürekli gelişim gösteren PC platformunun konsolu geride bırakmasını en güzel örnekleyen oyunun da Crysis 2 olduğunu belirtti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atın
Kapalı
Başa dön tuşu