Oyuncular şimdiden Star Wars: Battlefront’tan nefret mi ediyor?
Acayip fragmanı sağ olsun Star Wars: Battlefront son günlerin en tartışılan ismi oldu. Bir kısım oyuncu kitlesi oyunu merakla beklemeye başlarken, bir kısım daha oyun ortaya çıkmadan nefret etmeye başladı. Şöyle bir durum var: İki taraf da haklı. Gerçekten de Star Wars: Battlefront çok iyi bir oyun olabilir, aynı zamanda berbat bir oyun da olabilir.
Oyuna böylesine şüpheyle yaklaşılmasının nedeninin olası grafik kısmaları filan olduğunu düşünüyorsanız fena halde yanılıyorsunuz. DICE grafik konusunda kendini çok uzun zaman önce kanıtlamış bir firma. Muhtemelen oyun çıktığında grafikler ağzımızı açık bırakacak. Battlefront’un yeni oyunun en çok eleştirilen kısmı, önceki oyunlara göre ciddi bir içerik kısması yapılacak olması. Sızan veya açıklanan detaylara göre oyunun içeriği bundan yıllar önce (10 sene önce) çıkan Battlefront II’den çok daha düşük olacak.
Eski oyun 64 kişiye aynı anda destek verecekken, yeni Battlefront en fazla 40 kişiye kadar destek verecek. En fazla tabiri önemli çünkü bazı modlarda bu sayı daha da düşecek.
Diğer eleştirilen nokta oyunun senaryo modunun olmayacak olması. Neden? İşte bu noktada kızan oyunculara katılmamak elde değil.
Bu iki maddenin üzerine Galactic Conquest’in kaldırılması ve araç kullanımının sınırlandırılacak olması eklenince beklenti arttıran fragmanın aksine biraz oturup, düşünmek gerekiyor.
The Sims’i ve akabinde Maxis’i bitiren EA politikaları, daha şimdiden Star Wars markasına uzanmış gibi görünüyor ve bu gerçekten de iyi bir şey değil.