Portal 2 meğer bir hatanın ürünüymüş!

Valve yazarlarından büyük bir itiraf geldi. Çok sevilerek oynanan ve özellikle espirileri ile milleti kırıp geçiren Portal 2’nin hikayesinin aslında yapılan bir hatanın paniği ile geliştiğini biliyor muydunuz?

Yapılan bir röportajda yazarlardan Erik Wolpaw aslında Chell’in GLaDOS’u patates olarak taşıdığı devam oyununun ilk başlarda çok daha farklı düşünüldüğünü ancak son dakikada yenilendiğini belirtti.

“O bölümü çok öncesinden planlamıştık. O bölümde GLaDOS’u yanınıza alcak ve sürekli bir didişme içine girecektiniz ve bu mükemmel olacaktı.”

“Size yemin ederim ki bu yoldaşlık işinin, taraflardan bir tanesi sürekli sessiz kaldığında işe yaramayacağını hiç fark etmedik. Chell hiç konşumuyor ki! Çok komikti, aklımıza geldikçe hala kahkalarala gülüyoruz ancak bunu ilk farkettiğimiz anda inanılmaz bir panik yaşadık. Resmen kendi kendimizi köşeye sıkıştırmıştık.”

Bunun üzerine yazı ekibi sorunu çözmek için GLaDOS’un hakkında konuşacağı bir şeyler ayarlamışlar ve bunun için GLaDOS’un geçmişini keşfettiği hikayeyi ortaya çıkartmışlar.

“Sessiz bir baş kahramanınızın olduğu oyunlarda bu sorunla çok sık karşılaşıyoruz” diyen Wolpaw, Valve’ın her iki oyunu her ne kadar sevilse de Gordon ve Chell için bu tarz bir eleştiriyi de kabul ediyor.

Bu arda GLaDOS’un hikayesini konuşurken Wolpaw, Valve’ın hikayede Carolyn (GLaDOS) ve Cave Johnson arasında geçen şiddet olaylarının önce yazılıp sonradan senaryodan çıkartıldığı dedikosunun doğru olmadığını belirtti.   

Bu kesinlikle doğru değil. Çok saçma bir şey!”

Ne derler biirsiniz en büyük icatlar hatalar sayesinde olur.

Exit mobile version