Prey’de optimizasyon problemi olmayacak
Arkane Studios’un yeni oyunu Prey’in çıkışına iki gün kaldı. Yapımcı stüdyonun bir önceki oyunu Dishonored 2, konsollarda daha pürüzsüz bir oyundu ama PC’de gerçekten büyük sıkıntılara sahipti. Bazı bölümler fazla kastığı için oynanamaz hale geliyordu. Görünüşe göre Arkane aynı hatayı Prey’de yapmayacak.
Arkane’in Prey üzerinde çalışan üyelerinden Raphael Colantonio’nun açıklamasına göre firma Prey’in PC sürümü üzerinde çalışırken iki kat özen göstermiş. Dishonored 2’deki sıkıntıların tekrar etmemesi için ellerinden geleni yapan yapımcı ekip, karşımıza tamamen pürüzsüz bir yapım ile çıkmak istiyor. Colantonio’nun söylediğine göre oyunun yapımı zaten bir iki aydır tamamlanmış durumda. Bu süreç boyunca oyunun optimizasyonunu kusursuz bir hale getirmek için çabalamışlar. Arkane’in kendine güveni tam.
Prey, 5 Mayıs 2017’de PC, PlayStation 4 ve Xbox One platformlarına çıkacak. Bethesda’nın inceleme politikası sebebiyle Prey’i ancak çıktıktan sonra inceleyebileceğimizi de burada söyleyelim.