Project CARS, Xbox One’daki yedinci çekirdeği de kullanacak!
Digital Foundry’nin bugünki haberine göre Slightly Mad Studios tarafından geliştirilen ve inanılmaz grafikler ile gözlerimize bayram ettiren Project Cars, Xbox One’da ilk defa yedinci işlemci çekirdeğini de kullanacak.
Hem PlayStation 4, hem de Xbox One’da 8X Anisotropic filtreleme destekleyecek olan Project Cars’ta, Motion Blur’un grafik kalitesinin PC’de medium ayarlara denk geleceği de açıklandı. Ayrıca Xbox One’da AMD’nin 4x EQAA (Geliştirilmiş Kalitede Anti Aliasing) teknolojisini de destekleyecek oyun, PC’deki 4x MSAA’ya denk bir kaliteyi önümüze sunmuş olacak.
Ayrıca, FPS oranlarında ciddi bir düşüşe neden olan eskimiş Cube-Map yansıma metodunun yerini, SSR’a (Screen Space Reflections) bırakacağı Project Cars, hem performanstan ödün vermeyecek, hemde gerçekçi bir görünümü bizlere sunmuş olacak.
Project CARS, önümüzdeki ay PC, PlayStation 4 ve Xbox One için piyasaya sürülecek.