PUBG’nin geliştiricileri neden Microsoft’u tercih etti?

PC ve dolayısı ile Steam’in en popüler oyunu haline gelen PlayerUnknown’s Battlegrounds, yakın zamanda tam sürüme geçmek için hazırlıklarına başladı. Tam sürüme geçtikten sonra PC platformunun yanında konsollar için Xbox One’a da çıkacak olan oyunu konsol oyuncuları heyecan içerisinde bekliyor. Hali hazırda PC platformunda 10 milyon satış rakamına ve anlık neredeyse 1 milyon oyuncu sayısına ulaşan PlayerUnknown’s Battlegrounds konsolda nasıl bir başarı sergileyeceğini merak ediyoruz.

BlueHole’ün Kore stüdyosunda çalışan sanat yönetmeni Brendan Greene, kendilerinin neden konsol platformu için Microsoft’u tercih ettikleri konusunda bilgi verdi. Öncelikle Greene, PC’ye en yakın platformun, Xbox One olduğunu belirtti. Bu yüzden oyunu konsola portlamanın kolay olduğunu belirten Greene, Microsoft’un PC platformunda sahip olduğu tecrübenin de kendilerine yarar sağladığını söyledi. Unreal Engine 4 ile geliştirilen PlayerUnknown’s Battlegrounds, geliştiricinin belirttiğine göre Unreal Engine 4’ün en kolay aktarılabildiği platformun, Xbox One olduğu için bunun da kendilerine büyük fayda sağladığının altını çizdi.

Diğer bir yandan Greene, oyunun konsol sürümünü geliştirirken Microsoft’un kendilerine yardımcı olduğunu söylüyor. Oyunun reklam kampanyaları konusunda Microsoft ile partnerliğe giren BlueHole, görünüşe göre konsolda oyuncularına daha farklı bir PlayerUnknown’s Battlegrounds deneyimi yaşatacak.

Exit mobile version