Quake’in yenilenen versiyonu Quake Remastered için ilk büyük güncelleme yayınlandı. Güncelleme bir dolu bug düzeltmesi, mod yapımı ve bot eklemeyi kolaylaştıracak düzeltmeler ve bazı genel düzeltmeleri içeriyor. Quake’in yeniden yapımı Ağustos ayındaki Quakecon sırasında duyurulmuştu.
Quake Remastered ilk güncellemesi ve hata düzeltmeleri
Quake remaster için yayınlanan ilk güncelleme, bir sürü harita için bot desteği getiriyor, bu haritalardan bazıları ve botlar için yapılan bazı geliştirmeler şunlar:
-The Slipgate Complex (E1M1)
-Castle of the Damned (E1M2)
-The House of Chthon (E1M7)
-The Elder God Shrine (E4M3)
-Shub-Niggurath’s Pit (END)
-The Edge of Oblivion (HIPDM1)
-The Pumping Station (HIP1M1)
-Botların yakın saldırı, yüzme ve silah seçme davranışları geliştirildi.
-Botlar birini öldürdüğünde ya da öldürüldüklerinde çıkacak yazılar eklendi
-Botlar asansörleri daha düzgün kullanacak,
Orjinal oyunda olmayıp yeniden yapıma eklenen “Dimension of the Machine” bölümü için yeni spawn noktaları, daha hızlı save alma gibi geliştirmeler eklendi. Oyuna eklenen bazı hata düzeltmeleri ise şöyle:
– Friendly fire seçeneğini kapatmak, karakterinizin hasar almasını engellemeyecek
– Çevrimiçi oyunlar sırasında seslerin kesilmesi, yaratıkların kaybolması ve ekran kırılması sorunları düzeltildi.
– Botlar artık lav veya balçıkların içerisinde çok uzun süre kalmayacaklar.
Dev güncelleme listesinin tamamına Quake Steam sayfasından ulaşabilirsiniz.