Oyun Haberleri

Quantic: “Beyond’dan sonra tüm stüdyolar yetenek peşinde koşacak”

Bize oyunları çok farklı yönlerden tanıtan Quantic Dream yeni oyunu Beyond: Two Souls ile de bu etkiyi sürdürme peşinde. Oyunun mekaniğinden çok verdiği duygu, hikayenin anlatımı, film vari çekimleri ve elbette karakterleri ile firma bizlere çok farklı tatlar sunuyor.

Beyond: Two Souls için de durum aynı hatta bir kademe ötesine geçip bizlere, oyun karakterlerine bakış açımızı değiştireceğini söylüyor. Guillaume de Fondaumiere bize oyunun bu özelliğini şöyle anlatıyor.

“Oyundaki performanslar kişilerin ve oyuncuların, bir karakterin video oyununda nasıl davranması gerektiğine dair bakış açısını değiştirecek. Muhtemelen Beyond’u gören diğer stüdyolar kendi oyunlarında da daha fazla yetenek görmek isteyecekler çünkü bu oyunda farkı hissettireceğiz ve bu epey saldırgan olacak.”

Heavy Rain sayesinde Quantic Dream’in Hollywood yeteneklerine erişiminin daha kolay olduğunu ve bir şekilde oyun ile film endüstrisinin arasındaki boşluğu kapattıklarını belirten Fondaumiere şunları söyledi:

“Heavy Rain’i üretip insanlara sunabilmek, onlara bizim farklı bir tecrübe sunduğumuzu gösterebilmek, daha kültürel bir ifade ortaya koyduğumuzu kantılamak yeni kapılar açtı bize.”

“Dolayısı ile Willem ve Ellen için ajanslarla iletişime geçmeye çalıştığımda başarım eskiye nazaran daha kolay oldu. Çünkü Hollywood da Heavy Rain’i görmüştü. Oyunu ya oynamışlar ya da bir şekilde duymuşlardı. Bu şekilde işler çok daha kolay gelişti.”

Quantic’in zaten neler yapabileceğini hepimiz biliyoruz, ki Beyond hakkındaki bu iddiaları ile işleri daha da çekici bir hal alıyor. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu