Hatılarsanız, geçtiğimiz gün yapılan açıklama ile ünlü FPS serisine katılacak olan Call of Duty: Black Ops III, eski nesil konsollar için herhangi bir hikaye modunun olmayacağı belirtilmiş idi. Özellikle hikayesi ile dikkat çeken yapıtın bu politikayı seçmesi, yeni nesil video oyunlarında artık standart hale mi dönüşüyor?
Turtle Rock Studios tarafından geliştirilen Evolve, hikaye modunu oyun içerisinde çıkartarak; çevrim için oyun moduna ağırlık vermiş idi. Daha sonra ise Titanfall ve geçtiğimiz hafta yapılan açıklama ile Star Wars: Battlefront’un da bu politikada geliştiridiğini öğrendik. Bugün ise, EGX 2015 etkinliği ile, yeni bir oyunun da bu çizgiyi izlediğini gördük.
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege isimli yapıtın sanat yönetmeni Scott Mitchell tarafından yapılan açıklama ile, oyun içerisinde herhangi bir hikaye modudun olmayacağını öğrendik. Titanfall’da olduğu gibi çevrim içi oyun haritalarında yapay zekaya sahip düşmanlar ile oynama imkanının olduğu belirtildi. Peki, bir oyunda hikaye modudun bulunmaması; sizce bu oyun için bir eksi durum mu?