Red Dead Redemption 2’nin vuruş hissi Max Payne 3’e benzeyecek
Rockstar Games‘in geliştirdği Red Dead Redemption 2‘den bu hafta adeta bilgi yağıyor. Oyun basınından pek çok editörün oynama şansı yakaladığı Red Dead Redemption 2 ile ilgili, yeni izlenimler paylaşılmaya devam ediyor. Gelen son bilgilere göre, Red Dead Redemption 2’nin vuruş hissi, Rockstar GAmes’in geliştiriciliğini üstlendiği Max Payne 3‘ü anımsatıyor.
Red Dead Redemption 2’den yeni bilgiler
Geride bıraktığımız hafta, Red Dead Redemption 2 ile ilgili pek çok yeni bilgi paylaşıldı. Bu bilgiler arasında özellikle karakterimiz Arthur Morgan‘ın zaman geçtikçe sakalının uzayacağı, kilo alabileceği veya zayıflayacağı gibi oyun dünyasına ait ilginç ayrıntılar, Rockstar Games‘in ayrıntıya ne kadar önem veren bir firma olduğunun da ispatı niteliğinde. Oyunun çatışma mekanikleri ile ilgili gelen bir izlenime göre, Red Read Redemption 2’nin çatışma mekaniği Max Payne 3’e benzeyecek. RDR 2 ile ilgili pek çok yeni ayrıntı paylaşılmıştı bu ayrıntılardan bazıları şöyle;
* RDR 2’de silahımızın bakımını yapmamız gerekecek.
* Bir sivili öldürdüğümüzde, öldürdüğümüzün kişinin ailesi peşimize düşecek.
* Taşıdığımız silahlar Arthur’un üstünde görünecek
* Atımız dışkı yapacak
* Atımızı kişiselleştirebileceğiz
* Atımıza isim verebileceğiz
* Tren kullanabileceğiz
* Poker, 5 parmak, balık avlama ve Domino gibi mini oyunlar oynanabilecek
* Kavga sırasında yüzümüz gözümüz dağılabilecek
* Havaya uyarı ateşi açabileceğiz
* Artuhr’un üzerine bulaşan kar, zamanla çamura dönecek. Kıyafetler ıslanacak, Bulaşan kan zamanla kuruyacak.
* Kıyafetlerin ve silahların derin kişiselleştirme seçenekleri olacak
* RDR 2’de, Grand Theft Auto V, Max Payne 3, L.A. Noire ve Grand Theft Auto: San Andreas/Vice City oyunlarından oynanış elementleri göreceğiz.
* Atınız ölürse, kalıcı olarak ölür. Yeni bir tane elde edene kadar
* Arthur yüzebilecek, ama çok iyi değil.