Rocksteady oyun yönetmeni Sefton Hill stüdyonun geçen hafta raflara çıkan Batman: Arkham City’den sonra açık dünya oyunları yapmayı bırakmayacağını açıkladı.
Guardian gazetesine verdiği röportajda Hill açık dünya bir oyun yapmanın arkasındaki en büyük sebebin eğlenceli bir oyun yapmayı amaçlamak olduğunu belirtti.
“Oyunu yapmaya karar verdiğimizde oturup ‘Hadi açık dünya bir oyun yapalım!’ demedik. Oturduk ve eğlenceli bir oyun ve oynanışın nasıl yapıldığını inceledik ve bu şekilde açık dünya oyun yapmaya karar verdik.”
Öte yandan Hill hikayesi anlatılmaya değer bir karakter olmasa açık dünya bir oyuna ihtiyaç duymayacaklarını da itiraf etti.
“Bence bu güzel bir uyum oldu. Hem eğlenceli oldu, hem de takımın ilham aldığı şeylerden oluşturuldu.”
Geçtiğimiz hafta satışa sunulan Batman: Arkham City şu anda 4.3 milyon adet satmış durumda. Üstelik daha PC versiyonu çıkmadı.