Dark Souls ve Bloodborne oyunlarıyla adeta kendi oyun türünü oluşturmayı başaran Hidetaka Miyazaki yeni oyunu Sekiro: Shadows Die Twice hakkında konuştu. Miyazaki, Sekiro: Shadows Die Twice’ın ana dinamiği olan diriliş/yeniden doğma mekaniğinin oyunu kolaylaştırmayacağını tam tersine daha da zorlaştıracağını belirtti.
Sekiro: Shadows Die Twice’ın oynanış mekaniği hakkında yeni bilgiler geldi
E3 2018 Microsoft sunumunda sürpriz bir şekilde duyurulan Sekiro: Shadows Die Twice ile ilgili yeni bilgiler geldi. Oyunun yönetmeni Hidetaka Miyazaki PlayStation Blog için yaptığı röportajda, oyunun diriliş/yeniden canlanma sisteminin oyunu kolaylaştırmayacağını tam tersine zorlaştırabileceğini belirtti. Sekiro Shadows Die Twice’ta bulunacak olan diriliş sistemi souls oyunlarından farklı olarak, oyuncunun öldüğü noktadan savaşa devam etmesini sağlıyor. Hidetaka Miyazaki; ” Yanlış anlaşılmadığından emin olmak istediğim bir şey var. Diriliş sistemi oyunu kolaylaştırmak için kullanılmadı. Hatta daha da zorlaştırabilir çünkü oyuncuların ölme riski olan savaşlarda sürekli sınırları zorlamalarını sağlayarak daha çok ölmelerine sebep olacak. Diriliş mekaniğinin henüz yüzde yüz hazır olmadığını belirten Miyazaki, oyunda diriliş mekaniğinin olması oyuncuların ölmekten korkmayacakları anlamına gelmeyeceğini de sözlerine ekledi.