Senua’s Saga: Hellblade II dövüş sistemi acımasız olacak

Senua’s Saga: Hellblade II için uzun bir aranın ardından yeni bir video yayınlandı. E3 2021 fuarında gösterilmesine kesin gözüyle bakılan oyun Xbox sunumunda yer almamış ve geliştirme aşaması konusunda soru işaretleri bırakmıştı. Fuar sonrasında yine Xbox tarafından düzenlenen yeni bir sunumda boy gösteren Senua’s Saga: Hellblade II’nin geliştirme sürecinin hangi aşamada olduğuna dair yeni bilgiler paylaşıldı. Ayrıca oyuna ait bazı yeni sahnelere de yayınlanan video içerisinde yer verildi.  

Senua’s Saga: Hellblade II için yeni bir video yayınlandı

Oyunun yaratıcı yönetmeni Tameem Antoniades, yaptığı açıklamada Senua’s Saga: Hellblade II ekibinin ilerleyen aşamalara geçmeden önce şu anda oyunun ana temelleri üzerinde çalıştığını belirtti. Yani oyunun karşımıza çıkması için daha uzun bir süreye daha ihtiyaçları olduğunun bir nevi altını çizmiş oldu da diyebiliriz. En iyi ihtimal ile 2022 yılında göreceğimiz oyunun 2023 yılına sarkabileceğini bile şahsen düşünüyorum.

Yapılan açıklamada ayrıca oyunun mo-cap, yani hareket yakalama çalışmalarının devam ettiği de açıklandı. Senua’s Saga: Hellblade II‘nin dövüş sistemi için ise gerçekçi ve oldukça acımasız olacağı yönünde açıklamalar yapılmış. Geliştirici ekip oyunun özellikle dövüş sisteminin özel ve orjinal olmasını istiyor ve ona göre çalışmalarına devam ediyormuş. Bu nedenle Seuna’ya hayat veren aktrist başta olmak üzere mocap çalışmalarında yer alanların iki yıl boyunca dövüş eğitimi aldıkları da belirtilmiş.

2019 yılında The Game Awards töreninde duyurulan Senua’s Saga: Hellblade II, Xbox Series X ve PC platformları için Unreal Engine grafik motoru kullanılarak geliştiriliyor.

Exit mobile version