Siege of Mirkwood neler getiriyor?

Merlin’in Kazanı (MK): Kendinizi kısaca tanıtır
mısınız? Geliştirme takımındaki rolünüz nedir?

Michael Jablonn (MJ): Adım Michael Jablonn ve Lord of the Rings Online’ın
Geliştirme Direktörüyüm. Görevim LotRO için planlama, takip ve işlemleri
yönetmek. LotRO’nun direktörleri ve yapımcılarıyla, aynı zamanda da dış
departman müdürleriyle, oyunun mümkün olan en üst kalitede piyasaya çıkarılması
için birlikte çalışıyorum.

MK: Siege of Mirkwood eklentisi, ana oyuna hikaye ve
oynanış açısından neler katacak?

MJ: Siege of Mirkwood’la birlikte oyuna tonlarca yeni şey ekliyoruz.

Yeni bir bölge:
-Lothlórien’in doğusunda kalan Güney Mirkwood. Bu bölge Yüzük Tayflarının kalesi
Dol Guldur’u da içeriyor.

Level sınırı 65’e yükseltildi:
-Daha çok istatistik yüzde şeklinden puanlara çevrildi
-Yeni yetenek ve oyuncu kabiliyetleri
-Daha fazla zanaat Recipe’ları
-Monster Play geliştirmeleri




Efsanevi Eşyalar için sistem güncellemeleri:
-Geliştirilmiş tanımlama ve Reforge işlemi
-Birçok zayıf Legacy silindi
-İyi Legacy alabilme şansı yükseldi
-Her sınıf için yeni Legacy’ler
-Daha iyi XP eğrisi

Yeni geliştirme büyüleri:
-Legacy Tier’larını geliştirmek için
-Legacy’leri değiş tokuş edebilmek için
-Eşyalarınızın seviyelerini arttırmak için
-Tekrar yetenek seçebilmek için

-Üretilebilen Relic’ler
-9. aşama Relic’ler
-Heritage Rune güncellemeleriSkirmish modu:
-Kısa, ulaşılabilir, rastgele olan, boyutları ayarlanabilir, hikaye zindanları

Yeni hesap özellikleri:
-Ekstra karakter slotları
-Paylaşımlı hesap depolama alanı

Zindan ve Raid’ler:
-Dol Guldur Arena’da 3 kişilik zindan
-Dol Guldur Stables’da 3 kişilik zindan
-Dol Guldur Jails’de 3 kişilik zindan
-Dol Guldur Sorcerer’s Chambers’da 6 kişilik zindan
-Dol Guldur Tower’da 12 kişilik Raid

Yeni oyuncular için güncellemeler:
-Lone-lands’e doğru devam eden görev/zindan revizyonu

Dönemsel festivaller:
-Güncellenmiş Yule Festivali ve yeni ödüller

İyileştirilmiş binek-oyuncu etkileşimi:
-NPC ve satıcılara binek üzerinden erişim
-Bineklerin eşya yerine yetenek olarak gözükmesi ve çantanızda daha çok yer
açılması
-Bineklerle kapılardan geçebilmek, teleport olabilmek
-At vs. Midilli alımı sorununun giderilmesi
-Bazı oyuncu Emote’ları binek üzerinden yapılabiliyor




Dövüş efektifliği ve tepkimesinde geliştirmeler:
-Silah hızları normalleştirildi
-Verilen zararlar normalleştirildi
-Yetenek notları geliştirildi
-Yetenek sıralaması geliştirildi
-Ekipman bölümünden alınan iyileşme arttırıldı
-Ekipman bölümünden alınan zarar arttırıldı
-Karakter paneli güncellendi

Geliştirilmiş oyun içeriği:
-Reputation zindanları için yeni görevler
-Yeni Lothlórien görevleri
-Yeni ana menü

ve bütün bunlar hepsi değil.MK: Yeni Skirmish sistemi nasıl çalışıyor? Biraz
anlatır mısınız?

MJ: Tabii ki. Skirmish’ler oyunculara yeni tür bir tecrübe sağlıyorlar.
Bunlar hikaye içeren zindanlar ve Orta Dünya’nın bilinen yerlerinde geçiyorlar.
Tek başınıza girebiliyor veya grup halinde katılabiliyorsunuz. Küçük bir
kardeşlikle ya da büyük bir Raid grubuyla girip, Skirmish Mark’ları alabilmeniz
mümkün. Bu Mark’lar bir tür para gibi. Yeni ödüller ve ekipman için
harcayabiliyor ya da Skirmish’lere yanınızda getirebileceğiniz kişisel bir asker
alabilmenizi sağlıyor. Ayrıca Skirmish’lerin oyuncuların çok seveceği bazı
özellikleri de var.






Her “Skirmish 3 farklı özellikle boyutlandırılıyor: Grup büyüklüğü (Tek başınıza
veya büyük bir Raid grubu), level (30’dan 70’e) ve zorluk seviyesi. Oyuncular bu
üç özelliği kendileri ayarlayabiliyorlar.

-Skirmish Join adlı özellikle Orta Dünya’dan tüm oyuncular oldukları yerden
Skirmish’lere katılabiliyorlar

-Skirmish’ler her 20-40 dakikada bir bitirilmek için dizayn edildiler. Bu
herkesin yemek sırasında, görevler arasında ya da arkadaşlarınızı beklerken,
anlamlı bir hikaye bazlı oyun zamanı geçirmesine imkan tanıyor.

-Skirmish’leri oynarken, her oyuncu kendi yardımcı askerini çağırabiliyorlar ve
bu askeri kişiselleştirip, yeteneklerini, kabiliyetlerini ve görünüşünü
belirleyebiliyorlar.

-Skirmish’i her oynadığınızda düşmanlar farklı yerlerde olacak, farklı taktikler
kullanacaklar, farklı kuvvet ve sayıda olup farklı tiplerde olacaklar.

Skirmish’ler LotRO’nun başarılı hikaye bazlı tecrübesini temel alıyor ve her
yetenek seviyesinde ve oyun stiline sahip oyuncuların eğlenmesini sağlayan bir
oyun tecrübesi sunuyor.MK: Lord of the Rings hayranları ve oyuncular ne tür
sürprizler umabilir?

MJ: Eğer size söyleseydim bunlar sürpriz olmazdı değil mi? Bence yüksek
level oyuncular bu ek paketten aldıkları değerden etkilenecekler.
Amerika’daysanız ve birden çok bir aylık ödeme yapıyorsanız, bu ek paket size
bedava sunulacak. Eğer birer aylık ödemeler yapıyorsanız ise 19.99 dolara sahip
olabileceksiniz. Oyunun içindeki sürprizlere gelirsek, yapım içinde şok
olacağınız anlar olacak. Ancak ne olduklarını oynayarak görmeniz lazım.




MK: Oyundaki büyük boss’lar neler olacak?

MJ: Benim favori boss’um Morskor. Dol Guldur’un Yüzbaşı’sının Fell
Beast’i, bir Nazgul olan Morskor. Eminim ki oyunculara acımayacaklar. Oyuncular
Dol Guldur’un tepesinde onlarla karşılaşacaklar.

MK: Oyuncuların zırhları, silahları ve diğer ekipmanla
ilgili değişiklikler olacak mı?

MJ: Her sınıf için yeni bir zırh seti var. Ayrıca yeni Efsanevi eşyalar
ve yeni Relic Slot’ları da onları güçlendirebilmek için mevcut olacak.

MK: Karakter sınıflarında herhangi bir değişiklik
olacak mı?

MJ: Evet, birçok değişiklik yaptık. Direk olarak oyunculardan aldığımız
geri dönüşlerden yararlanarak bu değişikliklere gittik. Yukarda bahsettiğimiz
gibi savaş anlamında da oyuncuların çok seveceği değişiklikleri yapıma ekledik.

Exit mobile version