E3 2017’de duyurulan Skull & Bones, sahip olduğu deniz savaşları mekaniği sayesinde oyuncuların dikkatini çekmişti. Assasin’s Creed: Black Flag’de karşılaştığımız sevilen deniz savaşlarını oyun yapma fikri, Ubisoft’un oyuncuları dinlediğini gösteriyor. Simülasyondan daha çok arcade bir yapıda olacak olan Skull & Bones hakkında yeni bilgiler gelmeye devam ediyor. Gelen son bilgilere göre oyunun hikayesini çevrimiçi modlar sayesinde öğrenebileceğiz.
Aslına bakarsanız Ubisoft bu taktiği neredeyse geliştirdiği üç oyundan bir tanesinde uyguluyor. Son yıllarda daha çok rekabetçi oyunlara yönelen başarılı firmanın buna benzer bir hamlesini, Titanfall geliştiricilerinden de görmüştük. Hatırlayacağımız üzere ilk Titanfall oyununun hikayesini çevrimiçi modlar sayesinde öğrenebiliyorduk.
Skull & Bones için daha çok PvP modlara odaklandıklarını söyleyen Ubisoft, görünüşe göre oyunun hikaye modunu pek fazla önemsemiyor. Diğer bir yandan tamamen PvP maçlar üzerine kurulan For Honor’da ilgi çekici bir hikaye modu ile karşılaşmıştık. Muhtemelen Ubisoft, oyuncuların For Honor’ı hikaye moduna karşı olan ilgisini yetersiz bulacak ki, Skull & Bones’da böyle bir karar almayı uygun bulmuş.