“Skyrim’in teknolojisi devam edecek”
Bethesda’nın halkla ilişkiler müdürü Peter Hines, stüdyonun diğer oyunlarının da Elder Scrolls V: Skyrim’in kullandığı Creation Engine’den yararlanacağını açıkladı.
Oblivion’un Gamebyro adlı oyun motorundan beri serilerde kullanılan motoru ilk defa Skyrim’de yerini yeni grafik motoruna bırakmıştı. Gamebyro Oblivion’dan başka Fallout 3 ve Obsidian stüdyosunun Fallout: New Vegas da kullanmıştı.
Hines, Todd Howard ve takımının Skyrim’den sonra aynı teknolojiyi kullanmaya devam edeceklerini belirtirken çıkması muhtemel bir Fallout 4’ün de aynı grafik niteliklerinden faydalanması büyük olasılık.
Firmanın Skyrim’den sonraki projesinin ne olacağı hakkında bilgi vermeyen Hines “Şu an için yeni teknolojimiz Skyrim için kullanılıyor ve bizim bütün odağımız bu oyun üzerinde. Daha sonra ne üzerinde çalışacağımızı söyleyemem” diyor.
11 Kasım’da üç platform için de aynı anda çıkacak olan Skyrim heyecanla bekleniyor.