Souls türündeki WUCHANG: Fallen Feathers grafikleriyle iddialı gözüküyor

Duyurusu yapılan WUCHANG: Fallen Feathers için 18 dakikayı aşan bir oynanış videosu da yayınlandı. Son dönemde oyun sektörünü takip ediyorsanız Çin merkezli oyunların yavaş yavaş gündemde daha fazla yer edindiklerini görmüşsünüzdür. Özellikle grafikleriyle dikkat çeken bu oyunlardan en çok ön planda olanı ise şüphesiz Black Myth: Wukong olmuştu. Bu oyunun grafikleri dışında oynanışının da iddialı gözüktüğünü söylememiz gerekiyor.

Çin’den gelen diğer oyunlar ise grafiksel olarak çok iyi gözükseler de oynanış kısmında birçok soru işaretine de sahipler diyebiliriz. İşte bu oyunlardan birisi de WUCHANG: Fallen Feathers oldu. Görsel anlamda oldukça dikkat çekici duran yapımın oynanış kısmında ise bazı problemlere sahip olduğu şimdiden kendini belli ediyor.

Souls türündeki WUCHANG: Fallen Feathers duyuruldu

Yayınlanan bu videoya baktığımızda atmosfer ve grafik kalitesinin çok iyi durduğunu söyleyebiliriz. Işık oyunları, havada uçuşan partiküller ve doku kalitesiyle oyunun her köşesinden ayrı bir detay fışkırdığını söyleyebiliriz. Fakat iş animasyon ve oynanış dinamiklerine geldiğinde ise karşımızda Wukong kadar başarılı bir oyun yok gibi duruyor. Karakterin koşma animasyonları, dövüş sırasındaki dodge ve kılıç sallama animasyonları çok amatör duruyor diyebiliriz.

Umarız yapım ekibi bu gibi konulara da özen göstererek en azından oynanış kısmında da kendini gösterebilecek bir oyuna imza atmayı başarır. Souls türündeki oyunun Unreal Engine 4 ile geliştirildiğini ve Işın İzleme gibi teknolojilere sahip olacağını da hatırlatalım.

Exit mobile version