Son günlerde GTA V’in PC çıkışı haricinde çok konuşulan tek bir konu var: Star Wars Battlefront. DICE resmen ortaya bir bomba bıraktı ve pimini çekerek olacakları seyretmeye başladı.
Öncelikle yanlış algıyı kıralım. DICE’ın fragmanı kesinlikle CGI değil, oyun motorunu kullanarak hazırladığı bu fragman, oyun içi görüntülerin render alınmış hali. Peki, oyunun gerçek oynanış görüntüleri bize sunulduğunda ne kadar yakın bir performans sunulacak?
NeoGAF şu an bunu tartışıyor. Star Wars: Battlefront’un oynanış görüntülerini görmüş şanslı kişilere göre, Battlefront’un fragmanı gerçekten de oynanış görüntülerine çok yakın. Anti-Aliasing açısından değil ama ışıklandırma ve kaplama detayları olarak, Star Wars Battlefront tanıtım fragmanı bayağı gerçeği yansıtıyor.
NeoGAF’ta bitmek bilmeyen Battlefront tartışmasından en dikkat çekici başlık ise şu şekilde:
“Kısa bir süre önce Battlefront’un demosunu kendi gözlerimle gördüm. Demoda sadece Endor ormanı vardı. Özellikle dikkatimi çeken ilk şey ağaçlar ve yaprakların Anti-Aliasing seviyesi olmuştu. Demonun 1080p’de çalıştığına şüpheliyim. Eğer öyleyse AA ya en düşük seviyedeydi yada hiç yoktu. İkinci olarak dikkatimi çeken şeyse, ışıklandırma, karakter ve objelerin kalitesinin fragmana çok yakın olması. Ayrıca karakter animasyonları bayağı iyiydi. Genel olarak, Battlefront fragmanı oyunun nasıl görüneceği hakkında “dürüst” bir sunum. Bize gösterilen demo oyunun PS4 üzerindeki erken alfa sürümüydü. Oyun özellikle PC üzerinde hem daha yüksek çözünürlüğü hem de daha yüksek AA değerlerini destekleyecektir. Ayrıca PC versiyonu dünya üzerinde Dolby Atmos’u destekleyen ilk oyun alacak. 3 saatlik sunumda bize hiçbir araç mekaniği göstermediler ama ben gördüklerimden oldukça memnunum.”