Sucker Punch, Ghost of Tsushima için uzmanlarla çalışıyor
E3 2018‘in en dikkat çeken sunumlarından birine imza atan Ghost of Tsushima’da, tarihi olaylar oyunun hikayesine nasıl bir etki edecek? Sony, geçtiğimiz gün oyunun yapımcılarının da yer aldığı yeni bir video yayınladı. 13. yüzyılın Japonya’sı nasıl oluşturuldu, Ghost of Tsushima’nın dünyasında hangi ayrıntılar var, Moğol istilası oyunun hikayesinde nasıl bir yere sahip? Bu soruların yanıtlarının yer aldığı video’da Ghost of Tsushima’nın dünyası ile ilgili ayrıntılara yer veriliyor. Yayınlanan videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.
Sony, Ghost of Tsushima ile ilgili yeni bir video yayınladı
Yapımcılığını Sucker Punch’ın üstlendiği Ghost of Tsushima, PlayStation 4‘e özel olarak geliştiriliyor. 13. Yüzyıl Japonya’sında, Moğol istilası sırasında geçecek olan oyundan yeni bilgiler geldi. Ghost of Tsushima’nın yaratıcı yönetmeni Nate Fox, Tsushima adasını Moğol istilasından kurtarmaya çalışan son samuraylardan jin Skai‘yi kontrol edeceğimizi belirtiyor. Uzmanlarla birlikte çalıştıklarını belirten Fox; adayı tanıyan tarih uzmanlarıyla, samurayların katanalarını nasıl tuttukları konusunda uzman olan insanlarla, din uzmanlarıyla, diyalog uzmanlarıyla, hatta sake (japon geleneksel içeceği) uzmanlarıyla çalıştıklarını belirtti. Sucker Punch, oyundaki Moğol baş kötü karakterin, üç boyutlu ve gerçekçi olmasını istiyor. Fox; Moğolların lideri Kotan Han‘ın, rahatsız edici bir şekilde, kendini davasında haklı gördüğünü ve kahraman gibi hissettiğini belirtiyor. Ghost of Tsushima’nın çıkış tarihi henüz açıklanmadı.