Oyun Haberleri

Teamfight Tactics 10.19 yama notları yayınlandı

Riot Games, Teamfight Tactics‘in 10.19 yamasını aktif hale getirdi. Bu yamayla birlikte oyundan Galaksiler kaldırıldı ve seçilmiş mekaniği oyuna eklendi. Artık dükkânda karşınıza bir seçilmiş şampiyon çıkacak. Bu şampiyonlar halihazırda 2 yıldız seviyesinde olacak. Yani normal 1 yıldızlı hallerinin üç katı bedelle alınabilecekler. Ayrıca biraz daha güçlü olacaklar. Özelliklerinden biri (köken veya sınıf) seçilmiş olacak ve o özellik kompozisyonda iki defa sayılacak. Aynı zamanda +200 Can ve ek olarak 400 Can, %35 Yetenek Gücü, 30 Saldırı Gücü veya %25 daha az mana bedeli arasından bir nitelik ilavesi daha kazanacaklar.

[reklam=496]

Yayınlanan 10.19 yamasıyla birlikte sunucunuza geldiğinde, bu setin ilk dereceli dönemindeki tırmanışınıza başlayabileceksiniz. Hatta çoğunuz Yollar’a Demir II’den başlayacaksınız. Galaksiler’i Elmas I’de bitirdiyseniz, Demir I’den başlayacaksınız. Ustalık ve üstündeki oyuncular ise, Bronz IV’ten başlayacak. Bu arada Galaksiler dereceli ödülleri 10.21 Yaması’nda verilecek. Artık 4. veya daha yüksek bir sırada bitiren oyuncular en az 10 LP kazanacak. Ayrıca 5. veya daha düşük bir sırada bitiren oyuncular en az 10 LP (ya da 0 LP’ye düşmelerine yetecek kadar LP) kaybedecek.

10.19 yaması ile Yollar’a hoş geldiniz!

Riot Games tarafından geliştirilen ve yayınlanan auto battler tarzı strateji oyunu Teamfight Tactics için 10.19 yama notları yayınlandı. Yayınlanan güncellemenin detaylarına aşağıdan göz atabilirsiniz.

• Her sette olduğu gibi, planlama evresinin başına 5 saniye ekliyoruz. Bu, 10.20 Yaması’nda kaldırılacak.

• Ağır Yara’nın hedeflenenden iki kat daha etkili olmasına yol açan, eski hata giderildi.

• Kapan Pençe’nin sersemletmesi artık farklı görsel efektlere sahip. Böylece birimlerin neden sersemlendiği anlaşılabiliyor.

• Artık kürelerden tamamlanmış eşyalar çıkmıyor.

• Spatula eşyaları artık tahtada o eşyanın özelliğine sahip en az bir şampiyon varsa, ileri safhalardaki PvE turlarında da çıkıyor.

• Küre türleri ve içerikleri oyunun tüm evreleri için ayarlandı.

• Tüm yüzdelik hasar güçlendirmeleri artık başka bir kaynak tarafından birbiriyle çarpılmak yerine toplanarak birikiyor (yani eşyalar özellik niteliklerini çoğaltabiliyor ama diğer eşyaların niteliklerini çoğaltamıyor).

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu