The Order: 1886’nın grafiklerinde düşüş

Ready at Dawn stüdyosu, bundan yaklaşık bir kaç ay önce yaptığı açıklamaya göre geliştirdikleri The Order: 1886, MSAA 4x anti-aliasing çözünürlüğü ile piyasaya çıkacaktı.

Bugün itibariyle stüdyonun grafik motoru programcısı Matt Pettineo’nun attığı bir tweete göre, oyun içerisinde anti-alasing tekniği kullanmak yerine, çok daha farklı bir çözümle karşımıza çıkacaklar. “Geçici AA teknolojisi ile çok uğraştığınızda, gerçek hayatınızda da tırtıklanmalar görüyorsunuz.” tweetini atan Pettineo, konuyla ilgili başka bir açıklama yapmadı.

Ayrıca oyun üzerisinde çalışan Arioch82 rumuzlu italyan geliştirici, The Order: 1886’nın grafiksel anlamda herhangi bir düşüş yaşamayacağını belirtti ve konuyla ilgili ” Her neyse, sizler sadece oyunun grafiksel anlamda düşüş yaşadığını sanmaktasınız. İşler sadece çok daha iyiye gidiyor.” açıklamasını yaptı.

Exit mobile version