The Witcher 3’ün grafikleri gerçekten de düşürüldü mü?
CD Projeckt RED bizde ve oyuncularda müthiş bir beklenti yarattı, buna şüphe yok. Hepimiz The Witcher 3: Wild Hunt’tan çok büyük şeyler bekliyoruz. Asıl güzel olanıysa hepimiz çok farklı şeyler bekliyoruz.
Kendi şahsıma, ben oyunun geniş dünyasının ana senaryoyu boğmasından korkuyorum. İkinci oyundaki ince ince örülmüş kurgu açık dünyanın geniş hatları arasında etkisini yitirebilir.
Oyuncular da CD Projekt RED’in forumlarında yapımcıları soru yağmuruna tutup, merak ettiklerini soruyorlar.
İlk merak edilenlerin başında ilk videolarda görünen ve gerçekten de berbat olan buz efekti. Benzenzimmern bu efektin çoktan değiştirildiğini, şu an çok iyi göründüğünü belirtti. Karakter tasarımlarındaysa “bugüne kadar ki en keskin görüntü” elde edildi. Aslında oyunun grafikler çok daha iyi hale getirlmiş.
Daha önce açıkladıkları erteleme kararı hakkında da konuşan yapımcılar, en büyük etkenin oyundaki feci miktardaki bug ve ışıklandırma hatası olduğunu da belirttiler.
Oyun o zaman bitmiş ama ortaya çıkan sonuç hiçbirini tatmin etmemiş. Ne oynanış ne de grafiksel sunum yeterince iyi değilmiş. Yamayla düzeltmek yerine, oyunu tam çıkartmaya karar vermişler.
Oyuncuların diğer bir merak ettiği “bitirme” hareketleri konusuysa tamamen bir yanlış anlama. Oyunun ilk videolarından sonra bir anda ortadan kaybolan bitirici hareketler, aslında olduğu yerde duruyormuş. Menüden girip, oyunun şiddet seviyesi için istediğiniz kadar ayar yapabileceksiniz.
The Witcher 3: Wild Hunt, 19 Mayıs’ta PC, Xbox One, PlayStation 4 platformlarının tozunu attırmaya geliyor.