Electronic Arts, şimdiye kadar yaptığı açıklamalarda, yeni projesi “Tiberium” un Command&Conquer serisini baz alacak bir oyun olacağını açıklamış ve oldukça güzel bir FPS’nin bizleri beklediğini belirtmişti. Fakat ne yazık ki gelen son haber, projenin EA’in yüksek kalitede oyun yaratma sevdasının bir kurbanı olduğunu gösteriyor. Firmadan Mike Verdu‘nun yaptığı açıklama; “Oyun, en başından temel dizayn zorluklarıyla karşılaştı.” şeklinde oldu. Basit bir iptal gibi duruyor, ama arkasında çıkışına bir yıl kadar kalmış bir oyun ve işini kaybedecek olan çok sayıda işçi de bıraktığı bir gerçek.
Üzerinde uzun süre çalışılan, oldukça yol alındığı belirtilen bir oyunun iptal haberi için biraz garip bir açıklama olmuş gibi görünüyor. Firmanın kendi kendini baltalamış şeklinde bir izlenim vermesi de cabası.
KAYNAK