Titanfall 2’nin detaylı sistem gereksinimleri yayımlandı
Electronic Arts’ın en sevilen yapımlarından biri olan Titanfall, 2. oyunu ile yine gümbür gümbür geliyor. İlk oyuna kıyasla daha fazla Titan türü ve özelleştirme imkanı ile gelen Titanfall 2, grafiksel manada da bizleri tatmin edecekmiş gibi gözüküyor. Bugün yayımlanan yeni sistem gereksinimlerine bakıldığında, Minimum GTX 660 veya AMD Radeon HD 7850 isteği dikkat çekerken, oyunu 60 FPS’de Ultra ayarlarda ve 4K çözünürlükte oynamak için Nvidia’nın yeni nesil amiral gemisi modellerinden GTX 1080’e ihtiyaç duyuyor.
İşte Titanfall 2’nin sistem gereksinimleri ve grafik ayarları
Minimum
İşletim Sistemi – Win 7/8/8.1/10 64bit
CPU – Intel Coree i3-3600t veya dengi
RAM – 8GB
HDD boş alanı – 45GB
Ekran Kartı – NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX – 11
Internet Bağlantısı – 512Kbps veya daha hızlısı
Tavsiye Edilen
İşletim Sistemi – Win 7/8/8.1/10 64bit
CPU – Intel Core i5-6600 veya dengi
RAM – 16GB
HDD boş alanı – 45GB
Ekran Kartı – NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB
DirectX – 11
Internet Bağlantısı – 512Kbps veya daha hızlısı
Ultra 4K60
İşletim Sistemi – Win 7/8/8.1/10 64bit
CPU – Intel Core i7-6700k veya dengi
RAM – 16GB
HDD boş alanı – 45GB
Ekran Kartı – NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB
DirectX – 11
Internet Bağlantısı – 512Kbps veya daha hızlısı
PC Grafik Ayarları
Anti-Aliasing – None, TSAA, MSAA (2x, 4x, 8x)
Ambient Occlusion – Enabled, Disabled
Aspect Ratio – 4:3, 16:9, 16:10, 21:9
Brightness – Slider
Display Mode – Fullscreen, Windowed
Dynamic Spot Shadows – Enabled, Disabled
Effects Detail – Low, Medium, High
FOV – Slider
Impact Marks – Disabled, Low, High
Model Detail – Low, Medium, High
Ragdolls – Low, Medium, High
Spot Shadow Detail – Disabled, Low, High, Very High
Sun Shadow Detail – Disabled, Low, High, Very High
Texture Filtering – Bilinear, Trilinear, Anisotropic (2x, 4x, 8x, 16x)
Texture Quality – Low, Medium, High, Very High, Insane
V-Sync – V-Sync Disabled, Double buffered V-sync, Triple buffered V-Sync, NVIDIA Adaptive V-Sync, NVIDIA Adaptive Half-refresh V-Sync, Dynamic V-Sync