Torchlight 2’deki yeni değişiklikler duyuruldu

Blizzard’ın Diablo 3’ünün ardından bir diğer merak edilen izometrik kameralı aksiyon/RPG oyunu Torchlight II’yi de heyecanla bekliyoruz. Şu an için sadece yaz sonu çıkacağını bildiğimiz Torchlight II için yeni bilgiler yayınlandı.

Runic Games haftasonu yaptığı test sonrasında oyundaki değişiklikleri açıkladı. Firmanın açıklamasına göre karakter yetenek çerçevesinin ayarlamaları üzerinde tekrardan çalışılmış ve klasik ağaç sistemi olmadan daha iyi dağıtım yapılması sağlanmış. Pasif yetenekler de diğerlerinden ayrılıp daha erken incelenmesi için açılmış.

Bunlara ek olarak yenetekler 5,10 ve 15. seviyelerde ek bonuslar alacakmış. Bu şekilde yeteneklere yapılan yatırımlara da katkı sağlanacak. Torchligt I’deki fonksiyon tuşuna yetenek atama devam ediyor. Artık yetenekler sıraya sokulabilecek ve bir önceki saldırı veya yetenek tamamlandığında sıraya koyulan yetenek otomatik olarak aktif olacak. Partideki her karakterin portresinin yanına bir Ping ölçer koyulacak, bu şekilde latency’si yüksek oyuncuları görebileceksiniz.

Tam ekran Windows modu da oyuna eklenmiş ve oyun boyunca Respec de (yani karakterinizin yeteneklerini yeniden şekillendirme işlemi) kullanılabilir olacak. Bağlantı çözümleri de oyun içine aktarıldı, enchantment efektleri artık tooltiplerde standart efektlerden ayırt edilebilecek, oyuncu envanterleri için otomatik sıralama tuşu eklendi, vendorların envanterleri de otomatik olarak sıralanacak, harita transparanlığı ayarlanabilecek, Skill sets özelliği weapon sets ile değiştirildi ve sağlık ve mana çalan silahların miktarı arttırıldı.

Henüz kalması kesinleşmemiş olan “sniffe” sistemi de hilebazları bulup engellemek için oyuna eklendi. Bazı donuk gözüken “uniqe” eşyalar geliştirildi. Bunun yanında eşyaların üzerine geldiğinzide çıkan bilgi ekranı daha fazla ve açık bilgi vermek amacı ile geliştirildi.

Exit mobile version