Ubisoft, Assassin’s Creed oyunlarını nasıl geliştiriyor?
İlk olarak 2007 yılında karşımıza çıkan Assassin’s Creed oyunu, Prince of Persia‘nın temelleri üzerine atılmış ve oldukça beğenilmişti. Sonrasında çıkan Assassin’s Creed 2 ise ilk oyundan daha çok sevilmiş senaryo ve ana karakter anlamında oyuncuların büyük beğenisini toplamayı başarmıştı. Artık video oyun dünyasında aynı Call of Duty veya Battlefield gibi büyük bir marka haline gelen Assassin’s Creed oyunlarının nasıl bu kadar hızlı geliştirildiğini merak ediyor musunuz? GDC 2018 konferansında ve Kotaku’da paylaşılan bir makale için yabancı basına seriye dair bazı bilgiler veren Ubisoft, oyuncuların ilgisini çekecek bazı info grafikler yayınladı.
Assassin’s Creed serisinin oyunları nasıl bir şekilde geliştiriliyor?
Hali hazırda Ubisoft‘un çeşitli ülkelerde birden fazla stüdyosunun olduğunu biliyoruz. Paylaşılan bilgilerde bu stüdyoların sıkı bir şekilde Assassin’s Creed oyunları üzerinde çalıştığı açıklandı. Yayınlanan grafiğe baktığımızda özellikle Assassin’s Creed: Unity geliştirilirken, Ubisoft’un üç adet farklı Assassin’s Creed oyununu piyasaya sürmesi, firmanın sahip olduğu geliştirici ekibin büyüklüğü gösteriyor.Diğer bir yandan son Assassin’s Creed oyunu olan Origins’te farklı farklı stüdyoların çalıştığı da belli oluyor.