Xbox Community Network (XCN) tarafından düzenlenen bir röportajda Bulletstorm’un yaratıcı yönetmeni Adrian Chmielarz, Xbox 360’ın sınırları üzerine konuştu ve beş senelik bu süreçte bu sınırların geliştiricileri ne kadar etkilediğini anlattı.
“Xbxo 360 piyasada bulunuyor. Sizce artık bu konsolun donanımı sizi oyunlarda istediğinizi yapmaktan alıkoymaya başladı mı?” sorusuna cevap veren Chmielarz “Evet, ancak dünyadaki tüm oyun geliştiricileri ne olursa olsun her zaman aynı şeyi söyleyeceklerdir. 128 GB bellek bile olsa yine bize yetmeyecek. Ciddiyim. Gerçi Xbox için oyun yapmak gayet hoş. Halo ve Gears gibi Xbox oyunları veya Bulletstorm gibi çoklu platform oyunlarındaki kalite bizi, gelecek nesil teknolojilerini aratacak kadar baskı altına sokmuyor. İnsanlar şu an ki nesilden gayet memnun ve sanıyorum ki bu neslin daha keşfedilecek çok yönü var” diyor.
Her ne kadar Adrian Chmielarz, Xbox’ın donanım sınırlamasının bir problem olarak görülebileceğini belirtse de şu anda kimsenin bundan şikayetçi olmadığını da sözlerine ekliyor.
Oyunları grafiksel olarak en üst düzeyde oynayanların halen PC oyuncuları olduğunu belirten Chmielarz konsollarda ki kısıtlamanın bu seviyeye yetişmesine engel olduğunu da söylüyor.