Genel görüşün eksine Netherrealm’dan Erin Piepergerdes, gelecek olan yeni Mortal Kombat oyununun vahşi olmadığını aksine Mortal Kombat’ın özünü yansıttığını belirtti.
“İşin özüne bakınca oynanış en önemli noktadır. İnsanların sizin oyununuzu almasının temel sebebi budur. Ayrıca daha önceki oyunların aksine oynanışı yüksek derecede dengeledik. Bu şekilde oyunun daha rekabetçi bir yapıya bürünmesini ve turnuva seviyesinde bir dövüş oyunu olmasını sağladık.”
Piepergerdes buna örnek olarak bazı Street Fighter ve Tekken oyunlarını gösteriyor. Ayrıca stüdyo oyun çıktıktan sonraki dönemlerde herhangi bir sorunu ortadan kaldırmak için de geren yamaları hazırlama konusunda hazır olduklarını belirtti.
“Bir teknik ekip şu an için halihazırda bekliyor. Ola ki bazı karakterlerin diğerlerine nazaran daha güçlü olması durumu veya oyunda bir açık bulunması gibi durumlarda bunları düzeltmek üzere çok çabuk bir şekilde yama çıkartma ve durumu tekrardan dengeleme imkanına da sahibiz.”
Mortal Kombat nisana ayında Playstation 3 ve Xbox 360 için satışa sunulacak.