High Moon Studios, dağıtımcılarının desteği ve geliştirmeler ile yeni oyun Transformers: Fall of Cybertron’ın War for Cybertron’ın ulaştığı başarıyı yakalacağını belirtti.
Oyunun yönetmeni Matt Tieger, High Moon’un War for Cybertron’un multiplayer kısmının getirisinden mutlu olmadığını da açıkladı.
“Bence War for Cybertron’un multiplayer’ı oldukça iyidi. Mulitplayer kısmı ile ilgili sadece iki sorun vardı. Birincisi topluluk yeterince büyük değildi. Bence multiplayer oyunlarında belli bir noktayı geçmeniz gerekiyor ki sizin süreklilik sağlayan bir grubunuz olsun. Biz bunu başaramadık ama yeni oyunla yapacağımızı umut ediyorum. Bunun en büyük sebebi daha kaliteli olması ve Activision bu oyunun arasında duruyor.”
İkinci problemin ise yetersiz kişiselleştirme seçenekleri olduğunu belirten Tieger şöyle devam etti:
“Karakter kişiselleştirmesi konusunda War for Cybertron’da beklentilerin çok azını karşıladık. Dolayısı ile bu işi tersine döndürmek zorundaydık ve bunu yaptık. Harika oldu. Transformers hayranı olmasalar bile customisation’ı seven oyuncular bir Transformer yaratmak için saatlerini bu menülerde harcayacak.”
Transformers: Fall of Cybertron ağustos sonunda PC, PlayStation 3 ve Xbox 360 için çıkacka.