Yerli oyun motoru NovaTR!

Son zamanlarda “yerli” kelimesini oyun piyasasında oldukça sık duyar olduk. Yerli oyun yapımları ve oyun modlarının ardından, şimdi de ValinorGDT isimli yerli bir ekibin, 2002’den bu yana üzerinde çalıştığı oyun motoru tamamlandı. Amaçları, sadece yurt içerisinde değil, büyük dağıtımcı şirketlerle çalışabilecek kadar kaliteli, standartların üzerine çıkabilmeyi başarmış bir oyun yapmak olan yapım grubunun, internet adresi için tıklayınız. İçerisinde oldukça etkileyici özellikler bulunduran NovaTR isimli motorun, gelecekte Türk oyun piyasasına önemli bir yön vereceği muhtemel.



İşte NovaTR ile hazırlanmış yapımların görüntüleri:










NovaTR’nin desteklediği özellikler:



Kumaş yüzeylerin çevreyle ve karakterlerle tam etkileşimini sağlayan gelişmiş bir Cloth Simulation.


Multiplatform uyumlu yapı


OpenGL ve Direct3D uyumlu yapı


Indoor terrain rendering için Quake3A BSP desteği


Dynamic Lightmap Lighting sistemi


Half Life model oynatım desteği


Normalmap desteği


Sahne içi modellerin ışıklandırılması için Q3BSP Lightgrid desteği


Cinematic ve oyun içi hareketli doku kaplama için AVI desteği


FMOD API’si ile 3 Boyutlu Konuşlandırılmalı Ses Desteği


Zaman Geçişleri için “On-fly Lightmap Creating”


Dinamik Vertex Lighting (Köşe Işıklandırması)


Script tabanlı GUI desteği


Collision Detection (Çarpışma Tesbiti)


Parçacık Sistemi


Gerçekçi Korona ve Lens Flare etkileri


FOG (Sis etkisi)


Q3BSP Entity Desteği


Çift yönlü harita etkileşimi (Q3BSP Event Trigger desteği)


Dinamik Geometri


Oyun dışı çok seçenekli ana ayar ekranı

Exit mobile version