Oyun Haberleri

Destiny’nin 2.0.0 güncellemesinden önemli satır başları!

Hepimizin bildiği gibi Destiny’nin 2.0.0 güncellemesi dün akşam aktif edildi. Oyunu baştan sona değiştiren ve The Taken King öncesi değişimleri içeren güncelleme detaylarıyla karşınızdayız.
İşte 2.0.0’dan önemli konu başlıkları:

-Tüm oynanabilir karakterlerin seviye üst sınırları 34’e çekildi.
-Envanterinizdeki ve kasanızdaki tüm eşyaların Light seviyesi olabilecek en yüksek seviyeye çıkarıldı.
-Karakter seviye sınırı 15 Eylül’de 40’a çıkarılacak.
-Light seviyesi artık seviyenizi değil, atak ve defansınızı etkileyecek.
-Birinci yıl silahları ve zırhları, ikinci yıl için normal seviyeye çekildi. Önceden 365 atağı olan bir silahın şu an 170 atağı var.
-Yetenek hasarı (örnek Golden Gun), oyuncunun sağlık puanı direkt olarak Light üzerinden hesaplanırken silah hasarı hem Light hem de silahın kendi hasarı üzerinden hesaplanacak.

Sınıflar

-Artık Intellecti Strenght ve Discipline barlarımızda ilgili yeteneklerimiz için ne kadar zaman kaldığını görebileceğiz.
-Orb düşürme artık sınırlandırıldı. Bir karakterin süperini kullandığı sırada düşürebileceği toplam orb sayısı 8. Giyilen exotic eşyalar orb düşürme oranını etkileyecek.
-Hunter Gunslinger’ın Golden Gun yeteğinin hasarı 350’den 360’a yükseltildi.
-Blink’in aktif olma seviyesi yükseltildi ve animasyonu daha iyi hale getirildi.
-Blink Strike artık Arc hasar olarak geçiyor.
-Warlock sınıfının The Ram kasketinin zırh perki “Strength of the Ram” 5’ten 3’e düşürüldü.
-Sunsingers’lar artık kendi kendilerine canlandıklarında bir tane orb düşürecekler.

Auto Rifles
-Tüm oto-tüfeklerin ana hasarı yükseltildi.
-Ana denge düşürüldü. Artık hassas vuruşlarımız (precision damage) daha iyi bir silah kontrolü isteyecek.
-İşte bu efsane: Yapay zekaya karşı oto-tüfeklerin hasarı %30 yükseltildi.

Pulse Rifles

-Tüm stabil Pulse Rifle’lar artık orta seviye atış sıklığına sahip olacak. Orta seviye atış sıklığına sahip tüfeklerin atış oranı yükseltildi ama ana hasarları %2.5 oranında düşürüldü.
-Şarjör kapasiteleri yükseltildi.
-Yapay zekaya karşı hasar %25 oranında yükseltildi.

Scout Rifle
-Ana hasar orta seviyeden, yüksek seviyeye çıkarıldı ama PVP’de kesinlikle tek vuruşta diğer gardiyanları (canı tamsa) alamayacaksınız.
-Şarjör kapasiteleri yükseldi.
-Kalçadan vuruşlardaki isabet oranı düşürüldü.
-Yapay zekaya karşı hasar %5 arttırıldı.

Hand Cannon
-Artık uzun mesafeden ölümcül saldırılar yapılamayacak.
-Hedef almadan yapılan vuruşlarda isabet oranı düşürüldü.
-Kalçadan vuruşlarda isabet oranı düşürüldü.
-Şarjör kapasiteleri düşürüldü.

The Last Word

-Mesafesi 10’a düşürüldü
-Ana degesi 10’a düşürüldü
-Kalçadan vuruşlardaki hedef yardımı (aim asist) yükseltildi

Thorn

-Silahın zamana karşı hasarı 1/3’e düşürüldü.
-Thorn’un zamana karşı hasarı artık 5 kata kadar istiflenebilecek. Yani vurdukça daha fazla zamana karşı hasar vereceksiniz.
-Zamana karşı hasar artık zehir hasarı olarak belirtilecek.

Gjallarhorn

-Wolfpack mermilerinin hasarı 1/3’e düşürüldü.

Icebreaker

-Yeniden mermi yaratma özelliği 5 saniyeden 7 saniyeye çıkarıldı.

Aktiviteler

-Birinci yıl aktivitelerinin tamamı görev sistemine geçirildi.
-Ghost artık Nolan North (Nathan Drake-Uncharted) tarafından seslendiriliyor.
-Strike’ları artık yörüngeye gitmeden yaparsanız (yani bir tanesi biter bitmez diğerine başlarsanız), ekstra saygınlık puanı ve eşya kazanacaksınız.
-Menüye “Görevler” sekmesi eklendi
-Bounty kapasitesi 16’ya yükseldi.
-Güncellemeye kadar yapılamamış bounty’ler otomatik olarak terk edildi.
-Şu ana kadar bitirilemeyen exotic bounty’ler otomatik olarak yapılmış sayıldı.
-Kuleye Exotic şablonları gösteren bir panel eklendi.

Şimdilik bu kadar. Destiny’nin ikinci yılını şekillendirecek dev güncellemenin tamamını görmek isterseniz buraya bakabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atın
Kapalı
Başa dön tuşu