Tam Çözüm

Metal Gear Solid 2: Substance

Notlar:

  • Oyun “Normal” zorluk seviyesinde, bir kere bitirilmek üzere anlatılmıştır. Birçok materyal ya da malzeme ya kısaca söylenmiş ya da hiç bahsedilmemiştir. Okuyacağınız ve kullanacağınız çözüm için yaklaşık sekiz (8) saatlik oynama süresi verilebilir.
  • Ati marka ekran kartı sahipleri oyuna başlamadan önce üretici firmanın internet adresinden bir güncelleme dosyası çekmelidir.

Snake
Bölüm 1

Güverte (Aft Deck):

Sağ tarafa geçip küçük merdivenden yukarı çıkın. “Chaff Grenade” alacaksınız. Almadan ilerlemeyin, tekrar dönmeniz gerekir yoksa buraya.
Sola doğru ilerleyip karşınıza çıkan korumayı bayıltın. Merdiven altına cesedini taşıyın ve oradaki paketi alın. Yoldan devam edin ve sola dönüp sağlık paketini alın. Üst kata çıkan merdivenin yanındaki kapıyı açıp içeri girin.

İç Koridor:

Sağ taraftan devam edin (zaten soldaki kapıyı zorlarsanız da açılmayacak). İki kapısı olan odadaki dolaplardaki malları toplayın. Odadan çıkınca sağdaki koridordaki korumayı bayıltıp çıkışa gidin.

Merdivenler (Deck C):

Güvenlik görevlisini bayıltın. Merdivenlerden yukarı çıkıp sağdaki kapıdan geçin. Biraz ilerleyince güvenlik görevlisinin görüldüğü demo girecek. Onu da halledin. Soldan devam edip merdivenlere gelin. Merdivenlerin sonunda bir demo girecek, kamerayı göreceksiniz. “Chaff Grenade” kullanıp etkisiz hale getirin (Bunun yerine duvara yapışık yürüyebilirsiniz, ilk oyunda öğrenmiştik bunu). İlerleyip ilk merdivenden yukarı çıkın. İlk kapıdan (soldan) girip masa altlarından mermileri, mutfak alanından da sağlık paketini alın. Kapıdan geri çıkıp yoldan devam edin, sağa dikkat edip adamı bayıltın. Sola gidip odaya girin. Malzemeleri toplayın. Tekrar çıkıp eğilerek bombaların altından geçin (yangın söndürücüyü vurarak lazerleri görebilirsiniz). Merdivenlerden yukarı çıkıp kaptan köşküne girin. Kontrol paneline gelince demo girecek.

Güverte:

Olga ile karşılaşma vakti geldi. İlk ana karakterimiz kendisi. Kutuların arkasından hiç ayrılmayın ve sağa, sola kafa uzatarak ateş edin. Işığı size doğru tutmaya başladığında da ışığı vurabilir ya da göz kararı atışlar yapabilirsiniz. Attığı el bombalarından kaçmayı unutmayın.
Olga’yı hallettikten sonra üzerinden silahını alın. Sizin silahınız sadece bayıltırken bu öldürebilir. Ayrıca belli noktalarda çok işe yarayacak bu silah.
Sağdan ilerleyip merdivenlerle yukarı çıkın. Tekrar bir merdiven göreceksiniz. Onunla da tepeye çıkıp gece görüş gözlüklerini (googles) alın. Aşağıya inip yola devam edin, bir demo girecek ve koruma güverteye çıkacak. Onu da öldürüp çıktığı kapıdan içeri girin.

Tekrar alt katlara inmeye başlayın. İlk kameranın yanından geçip gene aşağıya inin, korumayı öldürün ya da bayıltın ki ayak altından çekilsin. Bir alt katta makine odasına (Engine Room) ulaşacaksınız. Oraya girip demoyu izleyin. Dolaplardaki malzemeleri toplayıp askerleri temizleyin. Burada gürültü yapmayın, yoksa çok sorun çekersiniz.
Kapıdan çıkıp merdivenleri inin. Alt kattaki askeri halledin. Kesinlikle susturucu kullanın ya da silah kullanmadan ilerleyin. Boş yere mermi ve sağlık harcamak istemezsiniz sanırım.
Radara dikkat ederek sola doğru ilerleyin. Merdiven çıkmadan bütün köşelere gidip eşyaları toparlayın. Sağ alt köşedeki merdivenden en üst kata çıkın. Kapıdan girdikten sonra bir asker telsizi ile konuşmaya başlayıp etrafı dolaşmaya çıkacak. Etrafı dolaştığı sırada vurun, ayak altından çekilsin. Sonra koridordaki lazerlerin ortasında duran yeşil gözleri vurun (demoda Otacon anlatacak) ve yolu açıp ilerleyin.

Alt koridor:

Askerleri bayıltarak ya da atlatarak yolun sonuna kadar gidin. Yol sağa dönecek, takip edin ve gelen kapıdan dışarı çıkın. Unutmayın, ilk kapı değil, sağa dönen yolun sonundaki kapıdan çıkıyoruz.
Demonun ardından içeri giren askerlerle ufak bir çatışmaya giriyoruz. Ortalama on asker geleceğini hesap ederek kendinizi ayarlayın.
Demonun ardından fotoğraf çekmek için geçeceğiniz Hold 1, Hold 2 ve Hold 3 kısımlarında toplam 6 dakika harcayabilirsiniz. Bunu aklınızdan çıkarmayıp aşağıdan devam edin.

Hold 1:

Aşağıya inin, sol üst köşedeki kapıdan dışarı çıkın. Projektöre yakalanmayın ve kimseye ateş etmeyin. Sadece en arkada duran güvenlik görevlisini bayıltabilirsiniz. Dikkat edin, kaskından vurursanız bayılmayacaktır.

Hold 2:

Sağ üst köşedeki kapıya gitmeniz lazım. Gene güvenlik görevlilerinden en arkada olanı öldürün ve sağ kenardan devam edin. Sağ üst köşeye gelince duvara yaslanıp kutunun arkasındaki kapıdan girin.

Hold 3:

İşte sonunda Metal Gear RAY ile karşı karşıyayız. Tabi tonla asker ile birlikte. Amacımız Metal Gear RAY’in dört farklı fotoğrafını çekip Otacon’a yolamak.
Öncelikle sol üstteki kameramanı bayıltın. Hemen makineyi çıkarıp Metal Gear’ın sağ-ön fotoğrafını çekin. Eğilip sola ilerleyin ve yattığınız yerden en soldaki kameramanı bayıltın. Metal Gear’ın tam önünden bir poz daha çekin. Sola doğru ilerlemeye devam edip en sol köşeden bir poz daha çekin. En sol sıradaki üç askeri bayıltın ve sol kenardan ilerlemeye devam edin. Merdivenlerin yanından sürünüp yolun tıkandığı yere kadar gelin. Burada ayağa kalkıp yukarıya bakın. “MARINES” yazısının da fotoğrafını çekin. Eğer düzgün yapabilirseniz, her düzgün çekilmiş pozdan sonra Snake’in onay verdiğini ya da sevimli bir sesin çıktığını duyacaksınız. Hiçbir şey duyulmazsa gereken poz çekilememiş demektir.

Merdivenlerin altında bir boşluk göreceksiniz. Tam generalin altından geçen bir yol burası. Eğilip ilerlemeye başlayın. Biraz gittikten sonra yolun sonundaki uyuklayan askeri vurmak için bayıltıcıyı kullanın tekrar. Sürünerek yola devam edip içeri girdiğiniz kapının tam sağ çaprazındaki bilgisayarı kullanın. Resimleri yolladıktan sonra güzel ve uzun bir demo girecek ve maalesef Snake’i kaybedeceğiz.

Raiden
Bölüm 2

Sea Deck:

Sudan çıktıktan sonra tekrar suya dalın. Sağ taraftan aşağıya dalıp gözlükleri alın ve sudan çıkın. Hava boşluğuna girip sağa ilerlerseniz sağlık bulabilirsiniz.
Merdivenlerden çıkıp kapıyı açın. Bir asker baygınlıktan kurtulup ayağa kalkacak. Onun peşinden ilerleyip kapıdan girin. Asansörü kullanan adam tanıdık geldi mi?
Demoların ve konuşmaların ardından asansörün yanındaki bilgisayarı kullanın. Askerler uyanmadan ortadaki eşyaların arasına saklanın. İkisi de uyandıktan ve asansör geldikten sonra hemen yukarı kaçın.

Roof:

Etrafı biraz dolaşıp malzemeleri toparlayın. Sola doğru gidin. Asansörün yanındaki tellerin altında bir boşluk göreceksiniz. Eğilip oradan geçin ve kapıdan girin. 

Strut A:

İçeride askerlerin birbirinden ayrıldığı demoyu izledikten sonra bilgisayarı göreceksiniz. O korumayı bayılttıktan sonra ya da ona görünmeden sağa doğru ilerleyip merdivenlerden çıkın. Dışarı açılan kapıdan geçip “Chaff Grenade” paketini alın. Tekrar geri dönüp merdivenlerden inip tam sağdaki kapıya girin. Bir köprüye geleceksiniz. “Chaff Grenade” kullanıp gözcü robottan kaçın. Karşıya geçip binaya girin. 

Bridge FA:

Sağdaki kapıdan girip silahı ve mermileri alın. Artık pas geçmek dışında bir seçeneğimiz var.

Strut A:

Köprüden geri dönüp bilgisayarın olduğu mekana geri dönün. Askeri hallettikten sonra bu kattaki soldaki kapıdan çıkıp başka bir köprüye gelin. Görevlilerden birini ya da ikisini bayıltın ya da köprü kenarından sarkarak karşıya geçin.

Bridge AB:

Güzel ve uzun bir ikinci demodan sonra bir kayıt alın. Dışarı çıkıp yan kapıdan geçip BC köprüsüne gelin. Birkaç deliyi bir arada izledikten sonra kumandanınızla bir görüşme yapacaksınız. Bundan sonra köprüden kaşıya geçin. 

Strut C:

Kapıdan girdikten sonra tuvaletleri (sağ ve sol kısımlar) araştırıp malzemeleri toplayın ve ortadan ilerlemeye devam edin. Demodan sonra bayanlar tuvaletine (sağdaki tuvalet) girip sağ aynanın hemen üzerindeki bombayı dondurun.

Strut A:

Dışarı çıkıp “Chaff Grenade” aldığımız merdivenin tam karşısındaki kapıdan girin. Arıtma tesisinin ortasındaki bombayı dondurun. Burada asker yok, boru altlarından sürünerek bombaya ulaşmanız lazım.

Strut F:

İki katlı depo şeklindeki binanın alt katına inince, sol duvara yapışık bir bomba göreceksiniz. Önce sol alt köşedeki odaya girip malları toplayın ve bilgisayarı kullanın. Sonra sağ odadaki malzemeleri alın. Bundan sonrası biraz zor. Yan yana olan “Level 2” kapılarının tam ortasındaki kutulara çıkıp, oradan duvardaki bombanın önünü kapatan kutuların üzerine zıplamalısınız. Bunu yaptıktan sonra bombayı etkisiz hale getirin.

Strut E – 1F:

Hemen önünüzdeki korumayı öldürün, sol üst köşede yukarı aşağı ilerleyene dokunmayın. Sizi görmesine de izin vermeyin. Onu öldürürseniz, telsizine cevap vermediği için askerler geliyor ve ölüyorsunuz. Sağ üst köşedeki bilgisayarı kullanın ve biraz aşağıda sağdaki aralıktan geçip merdivenlerle helikopter alanına gidin.

Strut E – Heliport:

Demonun ardından yukarı çıkıp soldan gelen askeri halledin. Uçağın altındaki bombayı da dondurup demoya girin.

Strut F – 1F:

Sol üst çaprazınızdaki kapıdan geçip dışarı çıkın.

Strut D – Sediment Pool:

Alt katta bilgisayarı kullanın, gene alt katta bombayı etkisiz hale getirin ve sol üstteki kapıdan çıkın. Köprüden karşıya geçin. Kameranın arkasından duvara yaslanarak geçebilir ve sizin tarafınıza bakmıyorken kapıdan çıkıp gidebilirsiniz.

Strut A:

Oyuna başladığınız yere dönüyorsunuz ve asansörle en başa kadar gidiyorsunuz. Arada maalesef kötü bir demo daha izliyoruz. Sonrasında havuzun arka tarafına geçin ve teknenin altındaki bombayı halledin. Geldiğiniz yoldan geri çıkın ve asansörün oraya gidip kavgaya hazırlanın.
Zorluk derecesine göre değişeceği kesin ama bence hiç uğraşmayın öldürmek için kurşun harcamakla. Bir süre sonra “Vamp” gelecek ve kavga bitecek.

Strut A – Roof:

Hiç zaman kaybetmeden Heliport alanına gidin. Buraları sadece koşun. Zaman geçiyor.

Strut E – Heliport:

Şimdi sıra geldi “Fatman” ile karşılaşmaya. “Fatman” cidden kilolu ve bütün vücudu bir zırh ile kaplı paten cambazı. Ortalıkta patenle çok hızlı kayıyor ve yakalanıp vurulması gerçekten güç. Çünkü sadece kafasından vurabiliyoruz ve kafanın sadece yarısı görülebiliyor.

Fatman Taktik 1:

Öncelikle ortalığa bıraktığı bütün bombaları dondurucu yardımıyla etkisiz hale getirin. Bir süre önce yaptığımız işlemin aynısı. Bunlar için belli saniyeleriniz var, o yüzden mümkün olduğunca çabuk yapmaya çalışın. Sürekli bomba bırakacak ve siz sürekli bombaları halledeceksiniz. Sonunda bomba koymayı bırakıp size saldıracaktır. Kutulardan birinin üzerine çıkın ve siper alın. Tam kafasına ateş edip saklanın. Biraz uzun sürer ama sağlık harcamazsınız.

Fatman Taktik 2:

Sadece saldırın. Özellikle Socom ile yapılacak düzgün birkaç atış onu yere yıkacaktır. Yere düşünce birinci göz görüntüsüne geçip kafasına ateş edin durmadan. Kalkınca size çarpıp sağlığınızı düşürecektir. Beş ya da altı kere tekrarladıktan sonra ölecektir.
Fatman ölmeden önce bir bombayı harekete geçirecek ve onu bulmazsanız bütün kompleksin havaya uçacağını söyleyecek. Demo bitince Fatman’i yerinden kaldırın ve onun altından çıkan bombayı dondurun.
Geldiğiniz merdivene geri dönüp demoyu izleyin.

NOT: “Extreme” zorluk derecesinde bomba ilk konteynırın altında sağ köşede. 

Strut F:

Bütün odaları dolaşın ve malları toplayın. Alt kattaki “Level 2” odalara artık girebiliyoruz. Girin ve AK47 alın. Rehinelerin olduğu bölüme girebilmek için ona ihtiyacımız var.

Bridge EF:

Mayın döşenmiş köprüdeyiz tekrar. Soldaki ara yoldan geçin. Hiç durmadan koşmanız lazım, yoksa kapaklar açıldığında suyu boyluyorsunuz. İçeri girince yukarıdan devam edin, askerleri halledin ve askeri kostümünüzü üzerinize geçirin. Asansörü kulanı B2 katına inin.

B2:

Ortadaki bol bilgisayarlı mekana girip bilgisayarı kullanın ve sol taraftan dinleme aygıtını alın. Mümkün olduğunca sessiz yapıp kimseyi öldürmemeye çalışın. Telsizli adamlardan birisi ceset görürse başınıza bol bela gelebilir.

B1:

Asansörden çıkınca sağdan devam edip retina kontrolü yapan aygıtın önünde, duvara yaslanmış vaziyette bekleyin. Önünüze bir asker geldiğinde onu tutun (elinizde hiç silah yokken, ateş etme tuşuna basın) ve kapıyı açtırtın. İçeriye girince sol alt köşedeki adama dinleme aygıtını uzatın, kalp atmasının yanı sıra farklı bir ses geliyorsa aradığımız adam o, aksiyon tuşunuza basıp konuşmaya başlayın. Bu arada ne olursa olsun dinleme aygıtınızla yakalanmayı. Bir asker yaklaşırsa hemen AK47 alın elinize.
Demolar geçtikten sonra gene asansöre gidip birinci kata çıkın.

1F:

bu bölüme girdiğiniz kapıdan aynen dışarı, köprüye çıkın. Kapının önüne çıkmadan önce sol yukarınızda tüm alanı görebilen askeri bayıltın. Yoksa sizi gördüğü zaman –ki bütün alanı görebiliyor ve devriyesini siz mayınlarla uğraşırken tamamlayacaktır- sürüyle “Cypher” çağıracak. Koşarak burayı geçin ve mayın detektörünüzle kontrol ederek sağ tarafa, iki katlı depoya geri dönün.

Strut F:

Artık üçüncü seviye güvenlik kartımız olduğu için, önceden giremediğimiz odalara yöneliyoruz. Sağ orta odadan uzun namlulu tüfek, sol taraftan da mermilerini alıyoruz. Geldiğiniz köprüye geri dönün. Karşıya geçin ve yola devam edin.

Strut E – 1F:

Korumayı öldürün ya da ona görünmeden sol üst köşedeki kapıdan DE köprüsüne geçin.

Bridge DE:

Tam tepenizde bütün köprüyü gözleyen bir asker, alt katınızda da karşılıklı dolaşan iki güvenlik görevlisi var. Biraz beklerseniz yukarıdaki koruma ekranın sağ tarafına doğru kayıp bir süre için köprüye bakmayı kesecek. Bu esnada parmaklıklara tutunup sarkın ve yana doğru kayarak karşıya geçin. Koşabilirsiniz de ama bazen yakalanıyorsunuz, hiç tavsiye edilmez. Bir sürü “Cypher” ile uğraşmanız gerekir.

Strut D:

Koşarak tam üstünüzdeki kapıdan çıkın. Kimseye yakalanmayın.

Shell 1-2 Connecting Bridge:

Oyunun en zor yerlerinden birine geldi sıra. Demodan da anlayacağınız gibi, karşıya geçmemiz için kullanacağımız köprü bombalarla donanmış durumda. Daha önceki bölümlerde yaptığımız gibi, “Socom” yardımı ile tetikleri vurmak zorundayız.
Tetiklerin yerleri;

  1. Merdivenlerin sonunda,
  2. Onun bir adım ilerisinde,
  3. Köprünün sonuna doğru solda,
  4. Karşı kapının sol duvarında,
  5. “Sons Of Liberty” bayrağının hemen arkasında (bayrak sallanırken görebiliyorsunuz)
  6. “Cypher” aletinin tam kamerasının üzerinde.

Sanırım en zoru “Cypher” için atış yapmak olacak. Şöyle bir taktik verebilirim, PSG1 ile atış yaptığınızda, silah hafifçe seker. Sekmeye göre silahı hafifçe yukarıda tutarsanız yani noktası noktasına nişan almazsanız sorunsuzca geçebilirsiniz. Yoksa çok zaman kaybettirecek bir bölüm.
Bundan sonra demolar var ve “Solidus Snake” ile karşılaşmamız gerekiyor. “Snake”’in attığı füze atarı kullanarak uçağı halledin. Bütün mermileriniz bitecek muhtemelen ama ortalığı biraz dolaşıp mermi bulabilirsiniz.

Burası içinde tavsiyem sürekli merdiven taraflarını kullanmanız. Çok zor bir bölüm olmamasına rağmen, atışlarınız isabetli olmazsa yandınız. Tabi “Stinger” güdümlü olduğu için tek yapmanız gereken uçağa kilitlenip ateş etmek. Kalanını o halledecektir.
Demolardan sonra yandaki demire tutunup büyün borunun üzerine atlayın. Yolun sonunda sağ taraftaki platforma çıkıp koşmaya başlayın. Bazı kapaklar düşecek, ölmek istemiyorsanız durmayın. Yolun sonunda aşağıdaki bölüme atlayın ve koşmaya devam edin. Bazı boşlukları atlayarak, bazılarını da demirlerden sarkarak geçeceksiniz. En sonunda merdivene tırmanın.

Strut L:

Bir sürü boşluklar olan bir duvara geleceksiz. Boşluklardan belli aralıklarla bir asker bakıyor. O bakmıyorken ya da baktığında ondan gizlenerek yolun sonuna gelin. Dikkatli olun, buraları da çöküyor. Biraz ilerlediğinizde yol sonunda demo girecek ve bir asker çişini yapmaya başlayacak. O işini hallederken, sizde demirlere tutunup –ki değmeyin adamın imzasına- etrafından dolaşmış olun. Yolun sonunda aşağıdaki platforma atlayın.
Yolun sonunda merdivenlerden yukarı çıkıp bütün “Cypher” robotları halledin. Ortadaki yolu kullanıp karşıya geçin. Gene önce zıplayın, sonra da kenarlara tutunarak ilerleyin.
İçeri girdikten sonra bir süre demo izleyecek, biraz da konuşulanlara kulak misafiri olacaksınız.

Shell 2 Core – 1F:

Konuşmalar bittikten sonra dümdüz yukarı doğru çıkıp asansöre binin ve bir alt kata inin. Sağ tarafa gidin ve merdivenlerden inip suya girin. Biraz yüzdükten sonra “Nikita” alacaksınız ki kendisi sizin kontrolünüzde ilerleyen roketler atmaya yarar.
Hemen yukarı geri çıkın asansörle. Sol koridordan dümdüz aşağıya inin. Yolun sonundaki odaya girin ama silahların altına kadar gelmeyin. “Socom” ile ikisini de vurun ve “Nikita” cephanesini alın. Odadan çıkıp merdivenlerden aşağıya inip kutuların yanına gelin. Hemen duvarda bir delik göreceksiniz. Oradan ateş edip (“Nikita” ile) başkanı vurmadan elektrik kontrol panelini yok edin. Sağdan yukarı çıkıp başkanın yanına gidin ve demoları izleyin. Sonra gene asansöre binip alt kata dönün.

Shell Core 2 – B1:

Tekrar suya girin. Bu kısımları anlatmıyorum, kendiniz bulun. Bir demo sonunda gireceğiniz odanın arka tarafında “Level 4” izinli bir kapıya varacaksınız. Başkandan anahtarı almıştık neyse ki. Tüm silahlarınızı ayarlayın ve mermileri kontrol edin, “Vamp” ile dövüşüyoruz.
Taktik olarak suyun içindeyken el bombası atmak ve su dışındayken AK47 ile vurmak en mantıklı çözüm sanırım. Biraz zaman alıyor ama hem kaçmak hem vurmak zor tabi.
Arada attığı sizi olduğunuz yere çakılı bırakan alete denk düşerseniz, size bıçak attığında eğilin. Bıçaklar üstünüzden geçip gidiyor. Her şey bittikten sonra, kapıdan geçip arka odaya girin.
Radarınızda Emma’yı göreceksiniz, dolabı açıp onu kurtarın. Yüzme tarzı aynı. Emma bir yerde durursa, aksiyon tuşunu basılı tutarak onu yanınızda götürebilirsiniz. Onun gelmemesini istediğiniz bir yer olursa, elinizi aksiyon tuşundan çekin. Böylece Emma olduğu yere oturacak ve siz tekrar gelene kadar hiç hareket etmeyecek, bekleyecektir. Yukarıda çok lazım olacak.
Ön kapıdan çıkıp buraya ilk geldiğimiz suya dönüyoruz. Gene birlikte yüzerek diğer taraftan çıkın. Çok dikkatli olun, burada alan uzun ve Emma çok uzun süreyle nefesini tutamıyor. Haritada göreceğiniz beyaz bulut şeklinde parlayan noktalardan nefes almasını sağlayın. Mümkün olan en kısa sürede geçmeye çalışın burayı. Asansörün oraya dönün.
Herkesi hallettikten sonra biraz daha bekleyin. KL çıkışından üç asker birlikte gelecek ve içeri girecekler. Onları da temizleyip köprüye çıkın.

KL Bridge:

Emma’yı kenara bırakıp “Cypher” avına çıkın. Dört ya da beş tane patlattıktan sonra Emma’yı alıp köprüyü geçin. Köprü sonunda Emma’yı tekrar bırakın ve alttan gelen askeri halledin. Aşağıya doğru ilerleyin, C4 dondurmada kullandığımız alet ile yangını söndürün. Emma’yı alıp devam edin, “Strut L, Sewage Treatment Facility”’ye girin.

Strut L – Sewage Treatment Facility:

Yan yoldaki askeri öldürün, onun arkasından bir tane daha gelen olacak. Onu da hallettikten sonra Emma’yı alın ve yola devam edin.
En arka kapıdan çıkıp merdivenlerden aşağı indiğiniz bir demo izleyeceksiniz. Bundan sonra hemen PSG1’inizi kuşanıp Emma’yı korumaya alın. “Cypher” ya da asker, kim varsa vurun. Eğer sıkışırsanız, “Snake”’i arayarak yardım isteyebilirsiniz. Dürbün sahanızdaki tüm düşmanları öldürecektir.
Emma son kısımlara geldiğinde “Vamp” ile tekrar karşılaşıyoruz. PSG1 ile temizleyin ve uzun sürecek bir demoya hazırlanın.
Sonunda “Arsenal Gear”’ın içindesiniz. Demolardan sonra elleriniz serbest kalacak, sağ üstteki kapıdan çıkın. Bilgisayarı kullanıp radarı işler hale getirin ve sağ kapıdan hangara geçin.

Bundan sonrasına hiç dokunmuyorum. Biraz zevk alın, biraz merak edin ya da zorlanın. Ne isterseniz. Yalnız dikkatli olun, Metal Gear hala çorap örmekte bir numara.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu