Rainbow Six: Siege, CS: GO’nun silah mekaniklerine özeniyor
Şimdiye kadar Rainbow Six: Siege‘ın silahlarının geri tepmeleri RNG ile çalışıyordu. Random Number Generator yani rastgele olacak şekilde geri tepiyordu bu sayede oyuncular silahları kullanırken ezbere ateş edemiyorlardı. Ancak, yapılan açıklamaya göre artık oyuncular CS: GO‘da olduğu gibi her silahın nasıl tepeceğini ve nasıl ateş edebileceğini ezbere kullanabilecek. Çünkü, RNG oyundan kaldırılıyor.
Rainbow Six: Siege silahları değişiyor
Değiştirilecek olan RNG sistemiyle ilgili oyunun Reddit kanalında tartışmalar ve öneriler devam etmekte. Kullanıcıların çoğu genellikle olumsuz yorumlar yapıyor çünkü CS:GO’daki en büyük sorunlardan biri olan “SPRAY”‘in oyunun kalitesini düşüreceği düşünülüyor. Yani oyuncuların kullandıkları silahların nasıl tepeceğini ezbere bildikleri için CS: GO’da olduğu gibi, ona göre etrafı tarayabilecekler. Bazı kullanıcılar yorumlarda oyundaki RNG sistemin zaten saçma bir şekilde çalıştığını, ama yeni gelecek sistemin çok daha saçma olacağını da belirtmişler.
Ubisoft geri tepme şekilleri birbirine benzeyecek olan silahları da açıklamış:
-AUG A2, Type-89, F2, C7E, AR33, G36C, L85A2, 556xi, PARA-308
-552 commando, AK-12, C8SFW, 416-C, R4C
-G8A1, M249, 6P41, T-95 LSW, PDW9, P90, Scorpion EVO 3 A1
-MP5k, MP5, FMG-9, T-5, MP5SD, MPX, 9x19VSN, MP7
-MK17 CQB
-SMG-11, Bearing 9, Vector .45 ACP
Sizce oyunun silahları için yapılacak olan bu değişiklikler oyunu nasıl etkileyecek?